Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@14:45:38 GMT

(تصاویر) ترامپ و خانواده در احمدآباد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۲۶۳

(تصاویر) ترامپ و خانواده در احمدآباد

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به همراه خانواده خود صبح روز دوشنبه برای سفری دو روزه وارد احمد آباد در ایالت گجرات هند شد.

به گزارش فرارو، نارندرا مودی نخست وزیر هند که به شهر احمد آباد رفته است با حضور در فرودگاه از دونالد ترامپ استقبال کرد.

شهر احمدآباد، بزرگترین شهر در ایالت گجرات، محل تولد نارندرا مودی نخست وزیر هند، است و نقشی مهم در زندگی مهاتما گاندی و رهبری جنبش استقلال هند داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رییس جمهور آمریکا همچنین جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد رییس جمهور آمریکا نیز حضور دارند.

ترامپ پیش از ورود خود به هند در حساب تویتری خود به زبان هندی نوشت: ما علاقه مند به حضور در هند هستیم. در چند ساعت آینده با شما ملاقات خواهیم کرد.

نارندرا مودی نخست وزیر هند نیز در پاسخ به این توئیت ترامپ، در حساب تویتری خود به زبان هندی نوشت: مهمان برای ما حکم خدا را دارد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و نارندرا مودی نخست وزیر هند امروز قرار است در شهر احمد آباد در یک معبد هندو در مراسم ناهار شرکت کرده و پس از آن در مراسم بزرگ در یک استادیوم کریکت در احمد آباد شرکت کنند.

وی پس از احمد آباد به شهر آگرا خواهد رفت و از تاج محل دیدار خواهد کرد. ایستگاه پایانی سفر ترامپ به هند دهلی نو می باشد. انتظار می رود در این سفر قرارداد های نظامی به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار میان دو کشور امضا شود.

برای ترامپ سفر به هند از لحاظ نزدیکی آن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهمیت زیادی دارد. وی به دنبال جذب گروه بزرگ شهروندان هندی-آمریکایی است که در آمریکا نفوذ قابل توجهی دارند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هند احمدآباد نارندرا مودی نارندرا مودی نخست وزیر هند احمد آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (پنجشنبه، ۳۰ فروردین) در گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت و گفت: پنج استان تحت تأثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته‌اند که بیشترین آن را در استان سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.وی با بیان اینکه در جنوب کرمان نیز بارش تندی در شب گذشته وجود داشت، افزود: طبیعتاً اضافه بر برکاتی که این بارش‌ها داشته و سدهای استان و استان‌های همجوار را پر کرده اما خسارات و مشکلاتی هم برای مردم عزیزمان به وجود آورده است.

وزیر کشور اظهار کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان ۵ شهرستان تحت تاثیر این قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.وحیدی ادامه داد: ارتباط زمینی یک تعدادی از روستاها قطع بود که از طریق بالگردها امکانات به آن‌ها رسانده می‌شود، از اتفاقات خوب این حادثه آن بود که ما هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.وی افزود: کسانیکه از نظر بهداشتی و درمانی نیازمند به کمک باشند، بالگردها و هلال احمر در حال رسیدگی هستند، در بعضی از روستاها که اتصال برق قطع شده است، وزارت نیرو مشمول به حل این مشکل است.

وزیر کشور تأکید کرد: مسئولان ما در منطقه برای حل مشکلات مردم حضور دارند و همه آن‌ها از همان لحظات اولیه در منطقه بسیج هستند.وحیدی با بیان اینکه امیدواریم راه‌ها تا امشب باز شود و بخش عمده اتصال برق نیز حل شود، گفت: تخلیه آب از منازل و تأمین اقلامی که دچار حادثه شده است، به سرعت جبران می‌شود.وزیر کشور در پایان گفت: بارشی که انجام شده نزدیک به ۲۷۰ میلی‌متر بوده که در نوع خود بسیار سنگین و بی‌سابقه بوده است ولی با این وجود تا به حال مدیریت شده است تا کمترین مشکل را برای مردم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • وزیر کشور: نتانیاهو با دم شیر بازی کرد