Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با توجه به در پیش بودن مراسم لیله‌الرغائب و مشاهده شدن ویروس کرونا در برخی مناطق کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، در این اطلاعیه آمده است: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز برخود وظیفه می‌داند ضمن فراهم کردن مقدمات این آئین، بر توصیه‌های وزارت بهداشت برای لغو مراسمات غیرضروری تاکید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت امکان، تا پایان هفته از تجمع در آرامستان‌های سطح شهر خودداری کنند.

گرچه این سازمان در حد توان و ظرفیت، نسبت به فراهم آوردن شرایط رفت و آمد تمهیداتی اتخاذ می‌کند، اما بر اساس تاکید برخی مراجع تقلید، توصیه‌های وزارت بهداشت در این خصوص حجت است.

یادآور می‌شود بر اساس شواهد موجود، آئین حضور در مزار اموات همزمان با لیله الرغائب، سنتی دیرینه مختص شهر تبریز و برخی مناطق آذربایجان بوده و یک مراسم توصیه شده مذهبی به شمار نمی‌آید.

کد خبر 412038

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبریز کلانشهر شهر ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است