Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:52:19 GMT

مراسم روز مهندس در زنجان لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۳۱۱

مراسم روز مهندس در زنجان لغو شد

دکتر رضا کشاورزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مراسم مقرر بود روز سه‌شنبه / ۶ اسفند/ برگزار شود اما به‌رغم میل باطنی و در راستای پیشگیری و به دلیل اهمیت حفظ سلامت اعضای سازمان و خانواده‌های محترمشان، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه از مهندسان عضو به همراه خانواده و روسای سایر سازمان‌های نظام مهندسی استان برای حضور در این مراسم، دعوت شده بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهبود شرایط در فرصتی مناسب در خدمت اعضا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزی در خصوص اقدامات این سازمان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، گفت: کلیپ‌های متعدد آموزشی تهیه و برای همکاران سازمان و اعضا پخش می‌شود.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان با بیان اینکه ثبت اثر انگشت در هنگام ورود و خروج همکاران ممنوع شده است، افزود: اسپری‌های ضدعفونی‌کننده تهیه شده تا تمام همکاران به تناوب از آن استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در صدد هستیم تا با تامین بودجه لازم، تعدادی ماسک خریده و در سازمان و بین اعضا توزیع کنیم.

کشاورزی ادامه داد: در حال رایزنی با مرکز بهداشت استان برای استقرار مشاور بهداشتی در سازمان هستیم تا نکات آموزشی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را برای همکاران و مهندسان عضو سازمان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در مجموعه سازمان نیز تاکید بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای همه همکاران بوده و تاکید شده در صورت مشاهده کوچکترین علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر مراسم گرامیداشت روز مهندس، سایر دوره‌های آموزشی نیز تا اطلاع ثانوی، لغو شده است.

برچسب‌ها روز مهندسی ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مهندسی ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت روز مهندسی ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت روز زمین پاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دانش آموزان در این مراسم با کشیدن نقاشی و جمع آوری زباله‌های پلاستیکی بوستان لاله‌ی یزد، حفاظت از محیط زیست را به بزرگترها، گوشزد کردند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هم در این مراسم به نامگذاری روز ملی زمین پاک به نام "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت پویشی با عنوان "شهر قشنگم، روزی یک زباله از تو کم می‌کنم" در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.
زارع زاده افزود: شهروندان به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این پویش مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان