Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:38:58 GMT

۳۰۰۰ ماسک قلابی و غیربهداشتی در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۴۰۱

۳۰۰۰ ماسک قلابی و غیربهداشتی در بروجرد کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجرد گفت: ۳۰۰۰ ماسک قلابی و غیربهداشتی در بروجرد کشف شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، عزت‌الله غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انتشار کرونا ویروس و جو روانی حاکم بر جامعه و به‌دلیل سرایت فوری آن، فردی سودجو و طماع با داشتن کارگاه غیرمجاز در منزل خویش اقدام به ساخت، تهیه و توزیع ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی می‌کرد که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی مراجع قضائی و با همراهی کارکنان اداره تعزیرات حکومتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، ماموران انتظامی نسبت به‌دستگیری فردی به هویت معلوم که اقدام به ساخت ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی می‌کرد اقدام شد.

برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صمت/ تولید ماسک 3 شیفت شدرئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: ماسک ها از طریق شبکه بهداشت میان مردم توزیع می‌شودخوزستان| فروش ماسک در داروخانه‌ها ممنوع شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده از انبار و کارگاه فرد خاطی چهار توپ پارچه جهت تهیه ماسک و همچنین 3000 هزار ماسک غیربهداشتی کشف و ضبط  شد. 

وی ضمن هشدار به سودجویانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند بیان کرد: در این راستا حسب دستور مقام محترم قضائی کارگاه مذکور پلمب و متهم به همراه پرونده متشکله تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

طرح «نور» برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است در همین جهت جمعی از بانوان بابلی در حرکتی خودجوش اقدام به اهدای گل و پیام تشکر از فرماندهی انتظامی کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد