Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراشتگن از شرایط بارسلونا و خودش در این فصل گفت.

طرفداری- تراشتگن مدتی است که پدر شده است. دروازه بان آلمانی بارسلونا، از چالش های جدید زندگی اش و البته، شرابط بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

 تراشتگن در مصاحبه ای با موندو دپورتیوو گفت:

- زندگی ات با به دنیا آمدن بچه، چگونه تغییر کرد؟

اوضاع خیلی متفاوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل همه والدین، از به دنیا آمدن بچه هیجان زده این، هم من و هم همسرم. بن بسیار خوب رفتار می کند و در کنار هم کاملا شاد هستیم.

آیا در عوض کردن پوشک بچه مهارت داری؟

بله! تا اینجا که مشکلی با این قضبه نداشتم. اوایل کمی این موضوع برای من زمانبر بود، چون واقعا بلد نبودم. اما خوشبختانه در بیمارستان به ما یاد دادند. هرروز با لبخند بیدار می شوم و  باین بهترین بخش ماجرا است. البته همسرم به تازگی کمی در خوابیدن دچار مشکل شده است، اما در مجموع اوضاع خوب پیش می رود. او می خواهد که من بیشتر استراحت کنم. روز هایی که تمرین و بازی ندارم، بیشتر کار می کنم و دنی می تواند استراحت کند.  

اوضع تیم پیش از بازی مقابل ناپولی و ال کلاسیکو چگونه است؟

از عملکردی که تیم در حال ارائه دادن است، بسیار راضی ام. بازی های خوبی را پیش رویمان داریم. می خواهیم از آنها لذت ببریم و هنگام مسابقه، در آمادگی‌مان 100 درصد باشد. چند هفته ای که پشت سر گذاشتیم، برای هماهنگی با شرایط جدید سپری شد و حالا بازی های پیچیده ای را رو به رویمان می بینیم که حتما در آنها به زحمت خواهیم افتاد. چون طبیعت فوتبال همین است. اما همه‌ی تیم می خواهیم که در بهترین شرایط خود باشیم و این بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در هر مسابقه‌ای، جیز هایی هستند که ما باید در آنها پیشرفت کنیم و جزئیاتی هم وجود دارند که لازم است در آنها تقویت شویم. مانند بازی قیلی مان مقابل ابیار که با وجود اینکه نمایش خوبی را داشتیم، همچنان نیاز به پیشرفت در تیممان دیده می شود. هدفمان این است که به روش دلخواه سرمربی مان بازی ها را پیروز شویم. مانند بقیه هم تیمی هایم دارم با خواسته هایی ستین، هماهنگ می شوم. می خواهیم آمادگی مناسبی پیدا کنیم تا از بازی ها لذت ببریم. 

 

لیگ قهرمانان اروپا؟

تمرکز ما همه ساله روی لیگ قهرمانان است. همه ما قصد داریم تا جایی که می شود در این رقابت ها پیشروی کنیم و دستاورد کسب کنیم، چیزی که بسیار دشوار است. مقابل ناپولی بازی دشواری را پیش رو داریم و همه تلاشمان را می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و در نیوکپ کار را تمام کنیم. گام به گام پیش رفتن چیزی است که می تواند به ما کمک کند. 

تمدید قرارداد با بارسلونا؟

2 سال از قراردادم باقی مانده است و خانواده ام هم در اینجا خوشحالند و بارسلون را مثل خانه خود می دانند. هدف من این است که در این باشگاه به کارم ادامه دهم. در حال حاضر مذاکراتی هم وجود دارد اما زیاد جدی نیستند. به نظرم فعلا نیاز نیست عجله ای در کار باشد. کاملا روی کارم تمرکز کرده ام. هفته پیچیده و دشواری را پیش رویمان داریم و می خواهیم که بازی هایی که در این هفته برگزار می شود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مسئله تمدید را هم به مدیربرنامه هایم واگذار کرده ام.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در گروه ۱۶ مسابقات قهرمانی جهان نوشاد عالمیان نفر ۷۱ رنکینگ دنیا در مصاف با عمر عصار از مصر دارنده رنکینگ ۱۷ دنیا با نتیجه ۴ بر صفر متحمل شکست شد.

نوشاد عالمیان در این مسابقه، گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۷ به حریف مصری واگذار کرد. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت اما عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۱بر ۹ به سود عصار خاتمه یافت.

در ادامه در گیم سوم نیز، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران نتوانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند و با حساب ۱۱ بر ۵ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در گیم چهارم حریف مصری بارها با سرویس های کوتاه بر روی فورهند نوشاد از نماینده کشورمان امتیاز گرفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود خاتمه داد تا در مجموع این بازی با حساب ۴ بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان برسد.

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان پیش از این ۹ بار در برابر این حریف مصری قرار گرفته بود که حاصل آن ۷ پیروزی و ۲ باخت بود.

نوشاد عالمیان در دیدار دوم خود فردا سه شنبه به مصاف مورگارد از سوئد که صاحب رنکینگ ۱۹ دنیاست خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • توقف نوشاد عالمیان در گام نخست تنیس روی میز قهرمانی جهان
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی