Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، با تاکید بر اینکه پایان اسفندماه سال جاری، آخرین فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده است، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی در اسفندماه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مسیحی با اشاره به بخشنامه رئیس کل سازمان مبنی بر بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش موضوع ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۲۷ بهمن ۱۳۸۰  و مواد ۱۶۹، ۱۹۰، ۱۹۳، ۱۹۷و ۱۹۹ قانون مالیات‌های مستقیم و مواد ۲۲ و ۲۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده در اسفند ماه، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، معادل ۹۰ درصد و برای سایر مودیان معادل ۸۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این بخشودگی صرفا به منظور حمایت از فعالان اقتصادی در سال رونق تولید و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور صادر شده است.

طبق اعلام سازمان امور  مالیاتی، مسیحی با تاکید بر اینکه پایان اسفندماه سال جاری، آخرین فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده است، اضافه کرد: در سال‌های آتی، بدین منوال شاهد بخشودگی جرایم مالیاتی نخواهیم بود؛ بنابراین لازم است فعالان اقتصادی به ویژه فعالان عرصه تولید، از این فرصت، نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: بخشودگی جرایم قابل بخشش قانون مالیات های مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور یک قانون جدید را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی» را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد. این قانون در جلسه علنی ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ به تأیید شورای نگهبان رسیده بود.

دیگر خبرها

  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان تمدید شد
  • رئیس جمهور یک قانون جدید را برای اجرا ابلاغ کرد
  • گام مهم وزارت اقتصاد برای پایان دادن به رانت مالیاتی شرکتها
  • ابراهیم رئیسی یک قانون ابلاغ کرد
  • توضیحات یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس درباره مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی