Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@07:19:46 GMT

۳۰۴ راس گاو سمینتال- فلکویه از آلمان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۷۳۲

۳۰۴ راس گاو سمینتال- فلکویه از آلمان خریداری شد

داوود ناصری دامپزشک و مشاور شرکت آوین دشت و دشت رادین تاکستان روز دوشنبه در حاشیه بازدید موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: این گاوها که آبستن هستند، در بهمن ماه سال جاری از ایالت باواریا آلمان خریداری و به ایران وارد شد.

وی با بیان اینکه ۳۹۰ راس دیگر باقی مانده و قرار است به زودی به ایران وارد شود، اظهار داشت: برای خرید هر راس چهار هزارو و ۵۰۰ یورو هزینه شده و برای تامین ارز نیز از تسهیلات بانک کشاورزی (یک میلیون دلار و ۸۷۳ هزار) کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناصری تصریح کرد: بعدها با زایش این گاوها شاهد نرهای جدید و نسل گوشتی این گاوها خواهیم بود و اکنون از این تعداد گاو روزانه بیش از ۳۰ لیتر شیر با شیر چهار درصد چربی بهره‌برداری می‌شود.

۶۲۲ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک کشاورزی به این واحد دامداری پرداخت شده است.

گاوداری آوین دشت و دشت رادین با ۹۰ هکتار مساحت دارای ۱۰ هزار راس گاو از نژادهای هولشتاین، سمینتال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آلمان ارز استان قزوین شیر یورو انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود

احمد محمدی‌راستی گفت: برای تحقق شعار امسال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردمی" برنامه‌ریزی و تکالیفی را تعیین کرده‌ایم که یکی از برنامه‌های پیش‌رو احداث شهرک صنفی کارگاهی در اراضی خروجی شهر رزن به سمت قزوین به وسعت ۵.۵ هکتار است.

او گفت: جلسات این برنامه با مالکان که عمدتاً خُرد هستند، انجام شده و اگر همت کنیم و حمایت داشته باشیم این شهرک را ایجاد و فعال خواهیم کرد و مشاغل و تولیدی‌های خرد را به این مرکز هدایت می‌کنیم.

محمدی‌راستی با بیان اینکه توافقات لازم انجام شد و در حال تهیه نقشه تفکیکی هستیم و ظرف یک ماه آینده اقدامات اجرایی آن را عملیاتی خواهیم کرد، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان براساس ارتباطات اجتماعی و مشاوره و استعلام‌های انجام شده آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

شهردار رزن در ادامه با اشاره به ماشین‌آلات خریداری شده برای شهرداری رزن گفت: به منظور تکمیل و تجهیز ماشین‌آلات و امکانات لجستیک و خدماتی برای شهرداری رزن در دوره ششم شورا و مدیریت شهری شهرداری تعداد قابل توجهی امکانات و ماشین‌آلات خریداری کردیم که ارزش ریالی فعلی آن افزون بر ۳۵ میلیارد تومان است.

محمدی‌راستی با اشاره به تجهیزات، ماشین‌آلات و امکانات لجستیکی مختلف خریداری شده در دوره ششم شورا برای شهرداری رزن گفت: یک دستگاه لودر سنگین به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه کامیون جفت کمپرسی به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه غلطک هپکو ۱۲۰ تن به ارزش سه میلیارد تومان، یک دستگاه غلطک ۸۰ سانت برای آسفالت ۱۷۰ میلیون تومان، یک دستگاه سیمی تریلر هاپردار به ارزش پنج میلیارد تومان، یک دستگاه سواری دنا برای مدیریت به ارزش ۷۶۰ میلیون تومان و یک دستگاه سیستم موبایل دانه‌بندی ماسه به ارزش پنج میلیارد تومان از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات خریداری برای این شهرداری بوده است.

او گفت: دو دستگاه خودرو هشت تن فورس از دیگر ماشین‌آلات خریداری شده بوده که بر روی یکی از دستگاه‌های فوق تجهیزات جاروب به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و بر روی دستگاه دیگر سیستم آبیار و جدول و خیابان شور و سم‌پاش و کارواش به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نصب شده است.

شهرداری رزن گفت: در کنار آن تجهیزات کارگاه سنگ‌بری و گیوتین به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و امکاناتی، چون سیستم میکسر، بالمیل و بچینگ از دیگر موارد خریداری شده توسط شهرداری این شهر در دوره ششم شورا به منظور خدمات‌رسانی عمرانی بهتر به شهروندان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان