Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین لرزه آذربایجان غربی در روز گذشته بیش از ۶۰ بار در نقاط مختلف این استان احساس شده و مسئولان همچنان درحال ارایه خدمات به آسیب‌دیدگان هستند تا هرچه سریعتر زندگی به شرایط عادی بازگردد.

قدس آنلاین؛ زلزله دیروز آذربایجان غربی بیش از ۶۰ بار مناطق شهرستان خوی را لرزانده است و از همان دقایق اولیه خدمات رسانی و کمک به حال زلزله زدگان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند امدادرسانی سرعت گرفت

محمدمهدی شهریاری همچنین از انبار اقلام امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خوی بازدید کرد و در این بازدید بر روند سرعت بخشی به زلزله زدگان تاکید شد.

به گفته مقام عالی استان مشکلی از بابت اقلام امدادی وجود ندارد و چادر و وسائل گرمایشی از روز گذشته بر اساس ارزیابی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است.

٢٩ تیم امدادونجات هلال احمر در مناطق زلزله آذربایجان غربی حضور دارند

سعید رهبرسوره نیز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اقلام امدادی توسط  ۲۹ تیم امدادونجات هلال احمر در مناطق زلزله‌زده در حال توزیع است.

وی خاطر نشان کرد: ۸۷۵دستگاه چادر و بیش از ۴ هزار تخته پتو بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۸۰۰ بسته امدادی ۷۲ ساعته اهدایی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و ۵� �  دستگاه چادر دیگر از انبارهای امدادی استان آذربایجان غربی در حال بارگیری و انتقال به مناطق متأثر از زمین لرزه هستند.

سرویس‌های مخابراتی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی مجدد برقرار شد

چنگیز نوری، با اشاره به اتصال و برقراری مجدد سرویس‌های مخابراتی در مناطق زلزله زده شمال استان از بامداد امروز اظهار داشت: از نخستین ساعات زمین لرزه شدید شب گذشته در شمال آذربایجان غربی که منجر به قطع شبکه‌های ارتباطی و همچنین بروز خسارات جدی به زیرساخت‌های مخابراتی این منطقه شده بود، تکنسین‌ها و مهندسین مخابرات منطقه آذربایجان غربی با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات در زمان بحران، جهت برقراری مجدد ارتباطات وارد مناطق زلزله شدند.

وی خاطر نشان کرد: عمده خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های مخابراتی این منطقه به دنبال وقوع رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان خوی و قطع شبکه فیبر نوری اتفاق افتاده بود که با تلاش کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مجدداً با رفع خرابی، شبکه تلفن همراه و ارتباطات مخابرات در ساعت ۰۱: ۳۰ بامداد روز دوشنبه متصل شد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زلزله زلزله آذربایجان زمین لرزه زلزله خوی شهر خوی آذربایجان غربی مناطق زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستان‌های بهاباد و اردکان تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل دام و طیور با همکاری گروه‌های جهادی ارائه خدمات نمودند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند. وی با بیان اینکه با شدت بارش‌ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم‌های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

 عشقی در پایان تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • مرزن آباد لرزید
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی