Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی حسن عزیزی، مهدی قناد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل معرفی شد. در این حکم آمده است: جناب آقای مهدی قناد

با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، نظر به تعهد ، تخصص و تجربه ای که در جنابعالی سراغ دارم ، به استناد مصوبه کمیسیون منابع انسانی به موجب این حکم بعنوان "سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل " تعیین می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در استان، تلاش و برقراری تعامل سازنده با مدیران، کارکنان و صاحب نظران در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های اداره کل به منظور عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب در چارچوب گفتمان سازی شعار جوان باوری و جوان یاوری در جامعه مبتنی بر اهم اولویت کاری مشروحه زیر موفق و موید باشید.

1- مطالعه و پژوهش در حوزه‌های راهبردی امور جوانان به منظور بازشناسی و تبیین مسائل و نیازهای گوناگون جوانان و ارائه راهبردهای مناسب برای حل مسائل آنان و هماهنگی مطالعات کاربردی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب تدوین سند راهبردی جوانان استان.

2- شناسایی، نظارت، حمایت ، تقویت و رتبه بندی تشکل‌های غیردولتی جوانان.

3- شناسایی فعالیت‌های قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌ها و سازمان‌های غیردولتی جوانان با همکاری مراجع ذیربط.

4- بررسی عملکرد و میزان اثربخشی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی مرتبط با امور جوانان و برنامه ریزی مناسب مبتنی بر آن.

5- ساماندهی و نظارت بر مراکز خدمات مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی جوانان در چارچوب ترویج و تسهیل ازدواج آسان،آگاهانه،بهنگام و پایدار جوانان و تحکیم بخشی به بنیان خانواده.

6- طراحی و مدیریت برنامه‌های استانی ویژه و فرابخشی و الگو‌سازی فعالیت‌های مرتبط با امور جوانان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط.

7- ساماندهی فعالیت‌های فراغتی نسل جوان متناسب با مقتضیات دوره جوانی در جهت سازندگی کشور و رفع محرومیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان در مناطق شهری و روستایی.

8- ارائه شیوه‌های مناسب برای استفاده بهینه از استعدادها و توانایی‌های جوانان و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و منابع دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط.

9- برگزاری منظم،موثر و هدفمند جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها در چارچوب ارتقای شاخص های فرابخشی جوانان.

10- ساماندهی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی ورزشی استان بر اساس مفاد نظام نامه فرهنگی ورزشی وزارت .

 

     

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاون جوانان قناد دستگاه های اجرایی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آقای قناعت در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با بیان اینکه تقویت و حفظ هویت ایرانی اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: در فضای کنونی که شاهد هجمه فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن هستیم باید نسل جوان ما از عظمت ایران و مفاخر و مشاهیر بزرگی که استان و کشور برخوردار است مطلع شوند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ی ملی ابن حسام خوسفی امسال در ۴ بازه زمانی در استان گفت: برگزاری این کنگره فرصتی مناسب برای معرفی این شاعر قرن ۹ هجری قمری و همچنین استان خراسان جنوبی است.

استاندار  افزود: با توجه به اینکه مقبره این شاعر بزرگ استان در آثار ملی به ثبت رسیده ، هر گونه ساخت و ساز در محلی مقبره باید بر اساس طرح جامع انجام شود.

قناعت گفت: امسال کنگره ملی آیت الله تهامی از روحانیون برجسته خراسان جنوبی هم برگزار خواهد شد و کنگره شیخ محمد حسن خوسفی از علمای شهر خوسف هم سال آینده بر پا می‌شود.


فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: بخش علمی، فرهنگی، هنری و اختتامیه از بخش‌های مختلف کنگره ملی ابن حسام خوسفی است که به معرفی این شاعر کمک می کند.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب