Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نیک صفت با اشاره به اینکه سه تیم بازرسی در شهرستان صومعه سرا تشکیل شده است افزود:  گشت‌های نظارت بر بازار بطور مداوم در طول سال فعالیت می‌کنند اما از روزهای گذشته ۳گشت ویژه برای مقابله با احتکار،گرانفروشی و پنهان سازی کالاهای پزشکی و ضدعفونی‌کننده‌ها در صومعه سرا تشکیل و کار خود را آغاز کرده که دو گشت از این تعداد در سطح سه بخش و مناطق ضیابر و طاهرگوراب فعال است و نظارت بصورت مستمر ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: برای این داروخانه های متخلف پرونده ای به ارزش افزون بر ۴۱ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد و اقلام کشف شده هم با نظارت در بین مردم توزیع شد .
نیک صفت اظهار داشت: برخورد شدید برابر قوانین و مقررات سزای اشخاصی خواهد بود که در چنین شرایطی بدنبال منافع شخصی و غیر قانونی خود باشند و در همین راستا سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش تخلفات از سوی شهروندان صومعه سرایی است .
 رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت صومعه سرا خاطرنشان کرد : در همین راستا کمبودهایی وجود دارد که این کمبودها می تواند سودجویی و تخلف را  به وجود آورد.
پس از اعلام رسمی مبنی بر شیوع کرونا و تعطیلی چند روزه و مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در گیلان ، هجوم مردم برای خرید ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست،دستکش ، و دیگر مواد ضدعفونی کننده دست رو به افزایش یافت. 
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان صنعت قوانین و مقررات ماسک معدن و تجارت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • علت نبود شیر خشک در داروخانه‌ها چیست؟
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی