Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید از پروژه راه آهن میانه_ اردبیل گفت:با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهور، تسهیلات بانک ملی و سازمان برنامه بودجه عملیات زیر سازی این پروژه باید تا آبان ماه ۹۹ طبق برنامه زمانبندی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:بیش از ۱۰۰میلیارد تومان تا پایان سال به پیمانکاران پل های خاص این پروژه و قطعات در حال اجرای زیرسازی تزریق می شود تا پیمانکاران مصالح مورد نیاز خود را تامین کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تمام کارگاه ها با تمام ظرفیت فعال هستند گفت:سه نقطه بحرانی پروژه که شامل سه دهنه پل بزرگ در این مسیر که بزرگترین آنها پل سارای و پل آرپا چای به طول ۵۵۶متر و ۶۰۰متر است باید با جدیت بیشتر پیگیری و ادامه یابد.

او افزود: خوشبختانه اجرای پل خاص شماره۱۲ فونداسیون، اجرای شمع، اجرای قطعه صفر و اجرای ستون پایه ها که در قطعه ۲/د واقع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و پیمانکار با امکانات قابل قبول در حال اجرای پروژه است.

بهنام جو به اجرای خوب پل های خاص۱۳ و ۱۱ را در قطعه ۲/د اشاره کرد و گفت:پل خاص ۱۳ به طول۱۸۰متر و پل خاص ۱۱ به طول ۱۲۰ متر نیز از محل های یاد شده برای تهیه مصالح تامین اعتبار شد.

او با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است عملیات زیرسازی تا پایان مهرماه سال۹۹ به اتمام برسد اظهار کرد: با توجه به تامین اعتباری که در سفر رییس جمهور به استان اردبیل  با همکاری بانک ملی و سازمان برنامه و بودجه و همچنین سایر بخش ها انجام شده، دغدغه ای برای پیشرفت فیزیکی مطلوب طبق برنامه زمان بندی شده احساس نمی شود.

استاندار اردبیل همچنین از شروع عملیات اجرایی رو سازی سمت میانه خبر داد و گفت: ۳۰ کیلومتر برای ریل گذاری از سمت میانه آماده شده و در سال آتی از سمت میانه آغاز می شود.

او ادامه داد: عملیات رو سازی و ریل گذاری از سمت اردبیل آغاز شده و به طول۱۰۰ کیلومتر همزمان با اجرای زیرسازی در پل ها در حال انجام است.

بهنام جو گفت: اتصال ریلی راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و این کار به منظور تسهیل ارسال محموله و محصولات تولیدی صورت می گیرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: این ریل همزمان در ادامه راه آهن اردبیل طول ۱۰ کیلومتر به سمت پارس آباد انجام می شود که حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

او گفت: ایستگاه های در حال اجرا در مسیر راه آهن اردبیل به میانه همزمان با اتمام پروژه راه آهن تکمیل و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن تسهیلات شهرک صنعتی سازمان برنامه بودجه استاندار اردبیل راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان