Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان در حال رو کردن مدارکش است.

طرفداری- اتفاقات و حواشی بازی روز گذشته سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد.

به گزارش طرفداری، در حالی که روز گذشته قرار بود بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 آغاز شود، در پی اتفاقاتی بی سابقه در تاریخ فوتبال ایران، این بازی لغو شد. پس از این صحبت های زیادی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس معتقد بود که سپاهانی ها هیچ قصدی برای حضور در بازی ندارند و سپس این اظهارات او واکنش امیر قلعه نویی و مسعود تابش را به همراه داشت. اکنون توییتر باشگاه سپاهان ویدیویی از تمرین بازیکنانش پیش از بازی روز گذشته منتشر کرده است.

توییتر باشگاه سپاهان نوشت:

این تصویر برای ساعت ۱۶:۵۰ است البته دروغگوها می‌توانند منکر شوند؛ درست زمانی که رقیب در اتوبوس عزم رفتن داشت از مسئولین استادیوم و عوامل حاضر می‌توانند برای شهادت دادن دعوت کنند جالب است مسئولین برگزاری از نقض قانون توسط خود و پرسپولیس که باید تا ۱۷:۳۵ صبر می‌کردند حرفی نمی‌زنند.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟