Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:03:09 GMT

مسجدسلیمان میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۲۲۶

مسجدسلیمان میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

غلامرضا وحدت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و بزرگسالان کشورمان از روز ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این اردو به منظور آماده سازی تیم‌ ملی دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۰ است و امیدواریم ورزشکاران کشور عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات دوچرخه سواری استان افزود: در این اردو امیرکلاهدوز، حمید پورهاشم، محمد گنج خانلو، خلیل خورشیدی، علی اصغر موسی زاده، محمد رجبلو، سعید صفرزاده، مهدی علمایی، مرتضی رضوانی، میرصمد پورسیدی، امیرحسین جمشیدیان و بهنام آرین ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هستند.

وی با بیان اینکه ایوب رحمانی از خوزستان در این اردو حضور دارد گفت: بخش استقامت استان در طی سال های گذشته روند رو به رشدی داشته و امیدواریم ورزشکاران استان برای حضور در رقابت های آسیایی انتخاب شود.

به گزارش ایرنا همزمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز تمامی مسابقات ورزشی که مقرر بود در این استان برگزار گردد را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. همچنین اماکن ورزشی استان به مدت ۱۰ روز تعطیل است اما با این وجود اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در استان برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان اردوی تیم ملی تیم ملی دوچرخه سواری ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ملی دوچرخه سواری اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی