Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور محول کرد.

در این متن آمده است:

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
با سلام واحترام
با عنایت به ابلاغ شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۴/۱۲۱/ ۱۳۹۸ رییس جمهور محترم بدینوسیله مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به جنابعالی محول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با عنایت پروردگار و بکارگیری کلیه عوامل موثر بخصوص استانداران، شهرداران و فرماندهی محترم نیروی انتظامی در راستای اهداف، سیاست‌ها و تدابیر ستاد که با مشارکت کلیه اعضاء محترم اتخاذ می‌شود اینجانب را همراهی فرمائید.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا همچنین امروز، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) بیان کرد: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد

 رضا شریفی در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استانداری سیستان و بلوچستان به صورت تمام قد در کنار تیم بهداشت و درمان خواهد بود تا لحاظ لجستیک و پشتیبانی‌هایی که در شان و تراز همکاران بهداشت و درمان است بتوانیم قدمی برداریم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که سال گذشته در همه شاخص‌ها در سیستان و بلوچستان رقم خورده است ادامه داد: سهم بهداشت و درمان سهم بسیار کم نظیری در کشور و به دنبال آن در این استان است، به دنبال این هستیم تا با کمک مدیران دانشگاه علوم پزشکی کمبود‌هایی که در برخی از نقاط شاهد آن هستیم را برطرف کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا انسجام اجتماعی و تمرکز مدیریتی در استان بهم نریزد تصریح کرد: این مدل تلاش و زحمتی که اکنون در استان صورت می‌گیرد را باید توسعه و ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی شاهد رشد در سیستان و بلوچستان بودیم همچنین در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسوولان رشد قابل توجهی در استان داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج