Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@19:52:04 GMT

تعداد مبتلایان کروناویروس در ایران به ۶۴ رسید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۳۵۴

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار  مبتلایان کرونا ویروس در کشور، گفت: طبق آمار ارائه شده تا پیش از ظهر امروز تعداد ۱۸ نفر در استان های مختلف مبتلای جدید به کرونا ویروس جدید شناسایی شدند که از این تعداد هشت نفر در استان قم، یک مورد در استان همدان، سه مورد در تهران، دو مورد در مرکزی، دو مورد در استان اصفهان و دو نفر در گیلان مبتلای جدید به کرونا ویروس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از این ۱۸ نفر چهار نفر متاسفانه جان باخته اند.

وی افزود: با این حساب شمار مبتلایان کرونا ویروس مجموعا به ۶۴ نفر و مجموع فوتی ها به  ۱۲ نفر رسید.

وی ضمن تکذیب اظهارات نماینده قم درباره وجود ۵۰ فوتی در قم، گفت: این امار کذب است.

جهانپور ضمن تکذیب اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر فوت ۵۰ نفر در قم گفت: این آمار کاملا کذب است و صحت ندارد ضمن اینکه این فرد به آمار دسترسی ندارد و صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را ندارد.

وی افزود: اظهارات این نماینده به جای اینکه به مردم قم کمک کند و روحیه مردم را افزایش دهد باعث تضعیف روحیه مردم و ایجاد استرس می شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به 38 هزار و 808 نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با 3هزار و 800 و موزه مردم شناسی با 505 نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت 110 گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد 5 هزار و 655 نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان