Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار واعظی ضمن تاکید بر اینکه مردم از پذیرش اخبار و گزارشات غیر موثق و از ناحیه ی مراجع غیر مسئول و مرتبط با این موضوع خوداری کنند، تصریح کرد: چند تن از عاملان انتشار شایعه مرتبط با کرونا ویروس در فضای مجازی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

«سردار خلیل واعظی» روز دوشنبه (5 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به برخورد جدی با شایعه پراکنان و تشویش کنندگان اذهان عمومی، اظهار داشت: چندی پیش  در شبکه‌های اجتماعی مطالبی گسترده‌ای مبنی بر قرنطینه شدن یکی از بیمارستان‌های مرکز استان بوشهر به علت بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا و  بستری شدن چند بیمار مشابه دیگر در یکی از بنادر شمال استان توسط افرادی منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه انتشار این مطالب نادرست باعث نگرانی شهروندان شد و اقدام این افراد از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی امی باشند تصریح کرد: انتشار چنین شایعه‌هایی در قانون، جرم است و مرتکبان باید مجازات شوند.

 

سردار واعظی تصریح کرد: چند تن از عاملان انتشار شایعه مرتبط با کرونا ویروس در فضای مجازی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند

 

وی تاکید کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود برای اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری‌های معتبر و روابط عمومی یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان‌های مرتبط با این موضوع مراجعه و به شایعه‌ها در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند. 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شایعه پراکنی ویروس کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو