Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:47:22 GMT

وزیر راه به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیوست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۵۵۴

وزیر راه به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیوست

به گزارش روز دوشنبه وزارت، متن ابلاغ سعید نمکی به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس اسلامی
وزیر محترم راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
 با عنایت به ابلاغ  شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۴ رئیس محترم جمهور، بدینوسیله مدیریت کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین مراکز تجمع مسافرین اعم از ترمینالها و فرودگاه های سراسرکشور و همچنین تعیین تکلیف سفرهای بهداشتی ایمن در تعطیلات نوروزی به جنابعالی محول می-شود تا با مشارکت صاحب نظران و دیگر اعضاء ستاد، اینجانب را یاری فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، همچنین نمکی امروز (دوشنبه) در ابلاغ های جداگانه مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی بیماری کرونا را به علی ربیعی و مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را عبدالرضا رحمانی فضلی محول کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا همچنین امروز، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد. 

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.

1071

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی علی ربیعی رحمانی فضلی علی ربیعی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت کمیته بیماری کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها