Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خبر ابتلایش به کرونا را رد کرد. تاریخ انتشار: 13:44 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۸۴۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من کرونا ندارم. سُر و مُر و گنده هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توصیه به قرنطینه نشده‌اید؟ گفت: نخیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی این را گفته است.

امیرآبادی در پاسخ به این که آیا در هنگام ورود به مجلس از شما خواسته نشده که وارد مجلس نشوید؟ گفت: چنین چیزی نبوده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا پس از ترک جلسه از سوی شما اقدام به ضد عفونی کردن میز و صندلی شما کردند؟ گفت: غلط کردند همچین کاری کردند. اشتباه کردند به من چه مربوط است.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا تستی دادید یا نه؟ گفت: من نه تست دادم و نه تستم مثبت بوده، نه چیزی گفته‌اند نه قرنطینه شدم. بلکه در پاویون مجلس و جلوی در خانه ملت هستم و حتی جلسه هیات رئیسه مجلس را هم شرکت کردم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که به آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز مبتلا نشده است.

پیش از این یک نماینده مجلس گفته بود که تست کرونای امیرآبادی مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: احتمال ابتلای یک نماینده مجلس به کرونا

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی نماینده مجلس: اکثر پهپاد‌ها و موشک‌ها به هدف اصابت کرده است

سلیمی گفت: در جریان حمله ایران به اسرائیل ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس در نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که جنگ ترکیبی سپاه علیه رژیم صهیونیستی بی‌نظیر است.

با اشاره به نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که حمله ترکیبی سپاه اعم از موشک پهپاد و حمله الکترونیکی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی عملیات پیشرفته و در نوع خود بی‌نظیر است.

علیرضا سلیمی نیز گفت: در جریان این حمله ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند مطمئن باشد که سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • بیانیه امیرآبادی فراهانی، در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • متن بیانیه ۲۰۶ نماینده مجلس شورای اسلامی به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل
  • واکنش مجلس به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • سلیمی نماینده مجلس: اکثر پهپاد‌ها و موشک‌ها به هدف اصابت کرده است
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق