Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:33:09 GMT

کشف محموله قاچان ۷ میلیارد ریالی در فرودگاه عسلویه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۸۸۴

کشف محموله قاچان ۷ میلیارد ریالی در فرودگاه عسلویه

سرهنگ فتاحی خبر داد: ماموران نیروی انتظامی یک محموله قاچاق شامل ۱۰۵عدد اپل واچ و ۱۰۰ عدد هندزفری در فرودگاه عسلویه کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

«سرهنگ پیمان فتاحی»  روز دوشنبه (5 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر،  با تاکید به عزم راسخ نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی انجام اقدام‌های اطلاعاتی انتظامی و کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی قصد قاچاق تجهیزات و لوازم جانبی موبایل از فرودگاه عسلویه را دارد، به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به شناسایی و دستگیری مسافر حامل کالای قاچاق در فرودگاه عسلویه  بیان کرد: ماموران پس از شناسایی مسافر، بار همراه وی را بازرسی و توانستند انواع لوازم جانبی موبایل شامل ۱۰۵عدد اپل واچ و ۱۰۰ عدد هندزفری از آن کشف کنند.

 


سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه یک متهم در این ارتباط دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت ادامه داد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.
 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق استان بوشهر خبرگزاری شبستان فرودگاه عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۸۰ بشکه به مقدار تقریبی ۱۷ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ شکوهی راد اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل