Web Analytics Made Easy - Statcounter

موحدی زاده با اشاره به اینکه در کنار این اتفاقات تلخ، فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نیز مشکلات مضاعفی را برای مردم ما ایجاد کرده‌اند، افزود:شاخص‌ترین نقطه قوت، انسجام درونی شورای شهر و شهرداری و ارتباط این دو بخش با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا موحدی‌ زاده» امروز(۵ اسفند) در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورا گفت:لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مشهد این روزها در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر در حال رصد و بررسی است و لذا این ارزیابی‌ها باید در این مرحله مورد استفاده قرار گیرد؛ فرصت‌هایی که موفق به بهره‌گیری از آنها نشده‌ایم، باید احصاء و در سال آینده به آنها توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از این فرصت‌ها، توجه به جاذبه‌های زیارتی و گردشگری است، گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت بوده که شورای شهر مشهد سعی کرده با تصویب بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری حمایت و تسهیل لازم را انجام دهد.

 

موحدی‌زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری اتفاقات و حوادث غیرمترقبه مختلفی همچون سیل و زلزله را شاهد بودیم و اخیرا نیز شاهد هجوم ویروس کرونا به کشور هستیم؛ در چنین شرایطی، عقل و منطق حکم می‌کند که برخی اختلافات را کنار بگذاریم و با همدلی و همفکری از این شرایط دشوار با موفقیت عبور کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار این اتفاقات تلخ، فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نیز مشکلات مضاعفی را برای مردم ما ایجاد کرده‌اند که امیدواریم با تدبیر مسئولین کشور در جهت کاهش این فشارها گام برداشت، افزود:شاخص‌ترین نقطه قوت، انسجام درونی شورای شهر و شهرداری و ارتباط این دو بخش با یکدیگر است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری نیاز به احترام و درک متقابل و مشترک هستند؛ اعضای شورای شهر، منتخبین مردم بوده و لذا از جایگاه و حرمت بالایی برخوردارند که این حرمت و جایگاه باید حفظ شود زیرا دلگرمی مردم را بهمراه دارد.

 

موحدی‌زاده با بیان اینکه اعضای شورای شهر با بهره‌گیری از آیین‌نامه‌ها و قوانین می‌تواند در جهت نظارت به شهرداری گام بردارد و از ظرفیت‌های قانونی در این جهت استفاده کند، گفت: چنین اقداماتی نشان از پویایی شورای شهر دارد.

 

وی با اشاره به بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد، گفت: نسبت بودجه عمرانی به بودجه بخش جاری برای سال آینده ۷۰ به ۳۰ است؛ این نسبت میتواند جهتگیری بودجه را نشان دهد.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: در بودجه سال آینده، توجه به درآمدهای پایدار وتقویت کدهای درآمدی پیش‌بینی شده در قانون باید در دستورکار قرار گیرد و با این اقدام در جهت اتکا به درآمدهای پایدار گام برداشت.

 

موحدی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: شورای شهر مشهد سعی داشته بهای خدمات‌شهری را بیش از حد تورم و توان شهروندان گران نکند ولی به هرحال بخاطر افزایش هزینه‌های شهر ناچار به افزایش بهای پروانه و عوارض ساختمانی و دیگر دریافتی های شهرداری هستیم.

 

وی با بیان اینکه در برنامه سال ۹۹ تلاش خواهیم کرد که شایسته‌سالاری را در نظام‌های مدیریتی و اجرای پروژه‌‎ها تقویت کنیم، گفت: سعی ما بر این است که ضابطه‌سالاری را جایگزین رابطه‌سالاری کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر مشهد جلسه علنی شورای شهر مدیریت شهری شاخص شورای شهر و شهرداری شورای شهر مشهد موحدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم بدرقه این کاروان خودرویی ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.   مهدی یعقوبی افزود: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای، در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای کمک‌رسانی به کنارک در این استان اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی و بدون چشم داشت فعالیت می‌کرد   تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی و لودر، به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد