Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، «مهدی یوسفی جمارانی» در  جلسه ستاد پدافند زیستی پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت که با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری در سطح کشور اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه  هیچ گونه موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده نشده است، ‌ افزود:‌ نحوه مواجه با بیماری کرونا ویروس نیازمند هماهنگی و همکاری همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهرستان و شبکه بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسفی جمارانی تاکید کرد که در همین راستا باید از شایعات پرهیز کنیم و با ایجاد شایعه در فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان تنش ایجاد نکنیم و اگر موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده شود قطعاً به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: دریافت اخبار موثق  از منابع معتبر مهم است و شهروندان فیروزکوهی اخبار  هشداری و آموزشی را فقط از کانال  اطلاع رسانی سیمای سلامت فیروزکوه پیگیری کنند.
 
فرماندار فیروزکوه با اشاره به مصوبات جلسه پیشگیری از کرونا اظهار داشت که بر اساس مصوبات قرار شد شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن تاسیسات شهری، تاکسی های درون شهری، بیرون شهری و مراکز عمومی اقدام کند.

وی تاکید کرد: در همین راستا همه فعالیت ورزشی و اماکن ورزشی در رشته هایی که عمومی هستند از جمله مسابقات فوتبال و فوتسال تا پایان هفته جاری تعطیل است و شهرداری نیز مکلف است از برگزاری بازار روز تا اطلاع ثانوی اجتناب کند.

یوسفی جمارانی گفت:‌همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری هرگونه کنسرت، همایش، اجتماعات و برنامه های عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو شده است.

وی، ‌ خودداری کلیه ادارات و ارگان ها از اعزام افراد به سفرهای زیارتی یا اردو های تفریحی و ورزشی، نظر مساعد ادارات شهرستان  با مرخص کارکنانی که فرزند دانش آموز دارند، ‌ استفاده از ماده های ضد عفونی کننده برای کارمندان و مشتریان در بانک ها، معرفی رابطین بهداشتی ادارات به شبکه بهداشت و درمان شهرستان را از مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار فیروزکوه خاطر نشان کرد که جلسات شورای پدافند زیستی نیز بطور مستمر برگزار و روند اجرای مصوبات بررسی و رصد می شود.

برچسب‌ها شهر تهران فیروزکوه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران فیروزکوه شهر تهران فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • فیروزکوه سفیدپوش شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • کاهش کیفیت نان در فیروزکوه
  • گلایه مندی نانوایان فیروزکوه از کیفیت آردهای توزیعی