Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:10:17 GMT

سینماهای خراسان جنوبی تاپایان هفته تعطیل است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۹۱۰

سینماهای خراسان جنوبی تاپایان هفته تعطیل است

سید علی زمزم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر چهار سینما در شهرستان‌های بیرجند، سرایان، طبس و نهبندان فعال است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها سالن‌هایی را مجهز کرده ایم تا امکان استفاده از شرایط سینما فراهم باشد، افزود: با احتساب این سالن‌ها هفت سینما در استان وجود دارد.

زمزم بیان کرد: در راستای پیشگیری از بروز کرونا ویروس، سینماهای استان از دیروز چهارم اسفندماه تعطیل شده و تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزم با اشاره بهسازی برخی سینماهای استان اظهار کرد: با توجه به قدمت بالای سینماهای استان، در سال جاری دو سینما در بیرجند و قاین در حال بهسازی است.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی سینما فردوسی بیرجند تا قبل از عید نوروز ۹۹ و عملیات بهسازی قاین هم تا عید به اتمام برسد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع برای بهسازی این دو سینما بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.

کد خبر 4861934

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت