Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان گفت: تیم‌ ریکرو آمادگی خیلی خوبی برای حضور در مسابقات تایلند داشت ولی سلامت ورزشکاران اولویت ما است و برای جلوگیری از هرگونه مشکل، تیم به تایلند اعزام نخواهد شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید نجاری، مدیر تیم‌های ملی درخصوص لغو اعزام کمانداران به مسابقات کاپ آسیایی در تایلند اظهار داشت: تمامی شرایط برای حضور کمانداران در تایلند فراهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت‌ها گرفته و هتل نیز رزرو شده بود ولی با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد ویروس کرونا وجود داشت، در نهایت فدراسیون به این نتیجه رسید که تیم ملی تیراندازی با کمان به مسابقات تایلند اعزام نشود.

وی تاکید کرد: اردوهایی خوبی برگزار شده بود و تیم‌ ریکرو آمادگی خیلی خوبی برای حضور در این مسابقات داشت ولی سلامت ورزشکاران اولویت ما است و برای جلوگیری از هرگونه مشکل، تیم به تایلند اعزام نخواهد شد.

نجاری تصریح کرد: فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، مرحله دوم جام جهانی در شانگهای چین را به دلیل ویروس کرونا، لغو کرد و منتظر تاریخ و کشور جدیدی هستیم که فدراسیون جهانی معرفی کند تا طبق آن برنامه تمرینی کمانداران را با کمک کادرفنی هماهنگ کنیم. احتمالا با اعلام تاریخ جدید، شرایط اعزام تیم به اردوی برون مرزی را فراهم خواهیم کرد.

مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن در اراک لغو شد

 

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تایلند اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش باقری در مورد عدم اعزام الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی گفت: البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

کد خبر 6063909 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان