Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان از برقراری ارتباطی پایدار و مستمر در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مهندس قاسمی ضمن تشکر از کوشش بی‌نظیر همکاران مخابرات منطقه در برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مخابرات منطقه از چند هفته قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، زمینه ایجاد شبکه ارتباطی پایدار را در استان مهیا کرده بود، تیم‌های فنی، گشت‌های فیبر نوری و اکیپ‌های عملیاتی در سراسر استان به حالت آماده‌باش کامل بودند و آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات ارتباطی احتمالی تا پایان اتمام فرآیند انتخابات در مراکز فنی و سایت‌های همراه را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان فراهم شده بود و مخابرات وظیفه حفظ پایداری ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات را برعهده داشت.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: برقراری ارتباط با کیفیت و عدم بروز مشکل در روز انتخابات، مدیون زحمات و تلاش‌های کارکنان شریف حوزه ارتباطات است و مردم به‌خوبی در انتخابات شاهد این خدمات ارتباطی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت مخابرات ایران انتخابات 98 دوم اسفند 98 برگزاری انتخابات مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را برای تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و تکنولوژی در سطح استان را از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقا تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد،

وی عنوان کرد: با احداث سایت جدید ارتباطی همراه اول در روستای «برده سره» از توابع شهرستان بروجرد از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح که با تلاش همکاران اپراتور همراه اول انجام‌گرفته است تعداد ۲۴۳ خانوار با پوشش جمعیتی ۷۹۰ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند که می‌تواند در راستای رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کد خبر 6079867

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند