Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر توزیع برق با اشاره به آمادگی کامل این شرکت در مقابله با خسارات سیل احتمالی، گفت: تاکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد شبکه‌های توزیع برق پلدختر مقاوم‌سازی و پایدار شده‌اند.

محمدطاها متش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در استان، اظهار کرد: برای مقابله با این حادثه آمادگی کامل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره استقرار اکیپ‌های شرکت توزیع برق در شهرستان پلدختر، عنوان کرد: وسایل و تجهیزات مورد نیاز در این بحران تهیه و آماده شده‌ است.

متش‌پور با اشاره به جابجایی بسیاری از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان پلدختر، ادامه داد: ۷۰ تا ۸۰ درصد شبکه‌ها در این شهرستان مقاوم‌سازی و پایدار شده‌ است.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان این‌که شبکه‌های توزیع ما هوایی هستند، افزود: آمادگی هرگونه حادثه را داریم و در عین حال امیدواریم این سیل پیش‌بینی شده خسارات زیادی به‌همراه نداشته باشد.

وی با اشاره به این‌که تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی اندیشیده شده‌ است، بیان کرد: تمام کارکنان و تجهیزات ما در حال آماده‌باش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلدختر سیل لرستان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش