Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@12:14:07 GMT

ضدعفونی یک هزار دستگاه تاکسی مبادی ورودی شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۹۵۹

ضدعفونی یک هزار دستگاه تاکسی مبادی ورودی شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تعداد یک هزار دستگاه تاکسی مبادی ورودی شهر مشهد ضدعفونی شده البته این اقدام در خطوط فعال داخل شهر نیز انجام می‌شود.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری و اداره بهداشت بروشورهای بایدها و نبایدهای نکات قابل توجه در مبادی ورودی شهر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از امروز ضدعفونی کردن خودروها با محلول مخصوص ضد عفونی در مبادی ورودی شهر انجام می‌شود، گفت: تاکسی‌ها پس از پایان هر سفر به مدت ۱۰ دقیقه توسط متصدی مربوطه با مواد مخصوص ضد عفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در تمام خطوط فعال تاکسیرانی ضدعفونی کردن خودروها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از امروز با نصب بنرهایی در مکان کیوسک‌ها به زائران و مجاوران تاکید می‌کنیم که در پرداخت کرایه تاکسی از اپلیکیشن‌های موبایلی و QR کد استفاده کنند و حتی‌الامکان از رد و بدل کردن اسکناس بپرهیزند.

محبی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده تا در صورت موافقت و تأمین بودجه برخی خدمات ویژه را برای سلامت رانندگان ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: تهیه دو پادکست رادیویی، کلیپ‌های آموزشی، توزیع پنج هزار پوستر آموزشی و فرهنگ‌سازی گسترده در بین رانندگان و مسافران تاکسی برای توجه به راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از دیگر اقدامات تاکسیرانی مشهد به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با تأکید بر لزوم حفظ آرامش شهروندان در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم پیشگیرانه در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 412017

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسیرانی ضدعفونی کلانشهر مشهد شهر کلانشهر رانندگان تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبادی ورودی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها افزایش یافت، ورودی آب به سد‌های مشهد تغییر نکرد!

محسن داوری در بیست و سومین جلسه قرارگاه آب شهرستان مشهد که امروز در محل شرکت آب و فاصلاب شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شاهد بارش رحمت الهی در این چند روز اخیر به ویژه در شهر مشهد بوده ایم که بارقه امیدی برای مدیریت مساله مهم آب در این شهر است و با توجه به بارش‌ها باید پاکسازی مسیر‌های منتهی به سد‌های تامین آب مشهد به ویژه دو سد ارداک و کارده به صورت جدی در دستور کار باشد. داوری ضمن اشاره به تفاوت آمار بارندگی در سال گذشته و امسال تشریح کرد: آمار و بازدید‌های میدانی نشان دهنده افزایش حجم بارش‌ها در چند روز اخیر در شهر مشهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و این سوال مطرح می‌شود چرا علی رغم اینکه حجم بارش‌ها افزایش یافته و کار سد‌ها کنترل و جمع آوری روان آب‌ها و سیلاب‌ها است، اما ورودی آب سد‌ها تغییر چشمگیری نداشته است، بنابراین برای رسیدن آب به سد‌ها باید مشکلات و موانعی که در مسیر وجود دارد بر طرف شود.

 

 

فرماندار مشهد صرفه جویی و کمک مردم در عبور از مشکل کم آبی در تابستان پیش رو را ضروری دانست و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در شهر مشهد برای پای کار آمدن مردم ضروری است و اگر مردم و حتی صاحبان کسب و کار به نحو صحیح با ضرورت این مساله آشنا باشند به صورت خودجوش موج صرفه جویی در مصرف آب ایجاد خواهد شد و هنوز هم هر چه بیشتر می‌توان از فضا‌های موجود در مساجد و مدارس، فضا‌های تبلیغات محیطی و سایر سرمایه‌های اجتماعی این شهر در مدیریت همه جانبه منابع آبی به نحو صحیحی استفاده کرد. گفتنی است ارائه گزارش اقدامات قرارگاه آب در سال ۱۴۰۲ و بررسی نتیجه ۱۱ مصوبه جلسه گذشته از دیگر برنامه‌های این جلسه بود. در ۲۲ جلسه برگزار شده سال گذشته قرارگاه آب حدود ۱۳ سازمان و نهاد مشارکت داشته اند که ماحصل آن تصویب و اجرای ۲۴۰ مصوبه در این جلسات بوده است. تامین مالی پروژه هزار میلیارد تومانی انتقال آب از زاک به مشهد، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب از طریق پر شدن چاه‌های غیرمجاز، شناسایی و توقیف ۱۵۱ دستگاه ادوات حفاری غیر مجاز در بازه سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۲، انسداد ۲۵ حلقه چاه غیر مجاز در حوضه آبریز سد کارده، انسداد ۱۱ حلقه چاه غیر مجاز در حوضه آبریز سد ارداک، انسداد ۳۹ حلقه چاه غیرمجاز در حوضه آبریز سد طرق در سال گذشته و بازگشایی و اعاده ۶۹۵ هکتار از بستررودخانه‌های شهر مشهد و مسیل‌ها به وضعیت اولیه از دیگر مباحث مطرح شده در بیست و سومین جلسه قرارگاه آب شهرستان مشهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • اطلاعیه مهم فرودگاه مشهد + جزییات
  • بارندگی‌ها افزایش یافت، ورودی آب به سد‌های مشهد تغییر نکرد!
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی