Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد نوری هریس ، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همه ۳۵ دستگاه اتوبوس درون شهری این شهر از دو روز گذشته با استفاده از توان کارکنان شهرداری ضدعفونی می‌شود.

او افزود: در این راستا با استفاده از فرمول آب و سفیدکننده که دستورالعمل کشوری است تمامی این دستگاه‌ها در پایان هر شیفت کاری ضدعفونی می‌شود و این اقدام تا زمانی که خطر این ویروس برطرف شود ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: حتا در صورت نیاز، ضدعفونی کردن ناوگان عمومی  به صورت دو نوبت در شبانه روز نیز انجام می‌شود.

نوری هریس گفت: تعداد دو بشکه ۳۰۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده در رشت برای رانندگان تاکسی و اتوبوس در سطح شهر قرار گرفته شد تا رانندگان خودشان نسبت به امر ضدعفونی هم اقدام کنند.

او  در خصوص تاثیرگذاری نگرانی مردم از ابتلا به ویروس کرونا در تردد با سیستم حمل و نقل عمومی نیز ، تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهم اگر اتوبوسی ضدعفونی نشود از پارکینگ سازمان خارج نشود.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حسین زاده گفت: از ۴۰ دستگاه اتوبوس ۱۰ دستگاه دوکابین و ۳۰ دستگاه تک کابین است که پس از بازسازی وارد ناوگان مسافری شهر تبریز شدند.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان حمل و نقل مسافری این شهر از برنامه‌های مهم سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز است اظهار کرد: این اتوبوس‌ها از بهمن ماه سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروزی امسال با تلاش بدون وقفه و شبانه روزی کارکنان حوزه فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی این شهر بازسازی، راه اندازی و به خطوط کم برخوردار درون شهری تبریز و حومه اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز گفت: ۲۴ دستگاه اتوبوس با دستور ویژه شهردار تبریز و ۱۶ دستگاه نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تامین مالی شد و قطعات لازم خریداری و بازسازی شدند.

حسین زاده ادامه داد: این اتوبوس‌ها به علت اشکالات فنی در پارکینگ این سازمان بدون استفاده مانده بودند که در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و ارائه خدمات بهینه برای شهروندان بازسازی و دوباره به چرخه حمل و نقل مسافری این شهر اضافه شدند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز ۱۴۷ دستگاه اتوبوس جدید تحویل این سازمان شد و در خطوط مختلف مورد استفاده قرار گرفتند.

حسین زاده افزود: با اجرای طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوس‌های جدید عمر مفید این ناوگان از ۱۳ سال در سال‌های گذشته به حدود ۶ سال طی امسال کاهش یافت.

دیگر خبرها

  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی حمل مصالح به ناوگان شهرداری تهران
  • سگ‌های بلاصاحب با ۲ اکیپ گشتی خودرویی به صورت مستمر زنده‌گیری می‌شوند
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز