Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:06:54 GMT

تبریک حسین انتظامی به نرگس آبیار

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۰۶۷

تبریک حسین انتظامی به نرگس آبیار

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سینمایی در پیامی کسب جایزه زنان برتر جهان اسلام توسط نرگس آبیار را تبریک گفت. تاریخ انتشار: 14:13 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۸۶۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در پیام حسین انتظامی آمده است:

«سرکار خانم نرگس آبیار

کسب جایزه زنان برتر جهان اسلام و دریافت نشان زنان راهبر ۲۰۲۰ مهر تاییدی است بر نقش انقلاب اسلامی در بالندگی زنان در همه عرصه‌ها و تلاش هنرمندانه سینماگران ایرانی در جهت الگو سازی برای بانوان مسلمان در سراسر جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

جای این نشان ارزشمند در مجموعه افتخارات سینمای نجیب و فاخر ایران خالی بود که با درخشش یک کارگردان زن نصیب ملت ایران بویژه بانوان هنرمند کشورمان شد.

این موفقیت را به سرکارعالی تبریک می‌گویم و برایتان تداوم توفیق را مسألت دارم.»

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اینجا سازمان سینمایی اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • نظام اسلامی، احیاگر حقوق زنان است
  • تمساح خونی چه چیز را می‌بلعد