Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، کاظم حسن زاده رئیس ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان از تبدیل و اخذ ۹۴۲ هزار و ۵۹۲ هکتار سندکاداستری در ۱۱ ماه امسال خبرداد.

حسن زاده گفت: این سند‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، رودان، جاسک، میناب، بندرخمیر، بشاگرد و بستک تبدیل و اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حجم عملیات مصوب و در راستای تحقق طرح حامی وتداوم تا ۱۴۰۰ و اولویت کاداستر در محدوده‌های واقع در حوزه‌های آبخیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و دستورالعمل تهیه‌ی نقشه ها، منابع طبیعی با استاندار‌های کاداستری این اداره کل در این راستا موفق به تبدیل در ۷۷ منطقه و اخذ سند در ۴ منطقه و یک فقره اخذ سند ساحلی شده است.

رئیس ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل خوبی که با ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌ها در جریان است شاهد تسریع در صدور و تبدیل اسناد تک برگی باشیم.


انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سند کاداستری منابع طبیعی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد

به گزارش «تابناک»» به نقل از ایرنا، عبدالله شمس ناتری افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • تثبیت ۱۰۰ درصدی مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی 
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • قطع ۴ هزار اصله الیمالات صحت ندارد