Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار اجتماعی - با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس تهران طی دو روز گذشته (یک شنبه و دوشنبه) برای ضد عفونی کردن و آمادگی مدارس برای برگزاری کلاس‌های درس تعطیل شده اند.

به گزارش افکارنیوز، هنوز اخباری از تعطیلی مدارس تهران در روز‌های آتی اعلام نشده است، ولی با توجه به اینکه مدارس ۲۴ استان کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شده اند احتمال اینکه مدارس تهران هم تا پایان هفته تعطیل شوند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران ابلاغ نشده است طی ساعات گذشته خبری مبنی تصمیم اعضای شورای تامین استانها منتشر شده با این محتوا «بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و مراکز آموزشی شامل: مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش از روز دوشنبه لغایت چهارشنبه تعطیل است».

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره این خبر گفت: هر موضوع مرتبط با ویروس کرونا از تعطیلی مدارس تا قرنطینه شهر و هر چیز دیگر به دستور رئیس جمهور بر عهده وزارت بهداشت است.

ثقفی در ادامه گفت: وزارت بهداشت هر تصمیمی بگیرد آمادگی اجرای آن را داریم. تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران به ما ابلاغ نشده است.

مدارس استان اردبیل تا پایان هفته جاری تعطیل شد

کلیه مدارس استان اردبیل تا پایان هفته جاری به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

مدارس استان سمنان تا پایان هفته تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه مدارس این استان تا پایان هفته جاری تعطیل شده است.

تعطیلی مدارس قزوین تا پایان هفته

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به منظور کاهش خطر شیوع بیماری کرونا مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است .

جزئیات تعطیلی‌ها در سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع کرونا

با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، کلاس‌های فرهنگی وهنری ارشاد و تمامی کتابخانه‌های عمومی نیز از امروز تا پایان هفته در سیستان و بلوچستان تعطیل شد.

تعطیلی همه مدارس مازندران تا پایان هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز آموزشی (آموزشگاه) مازندران تا پایان این هفته تعطیل است.

تعطیلی تمام مراکز آموزشی و تحصیلی لرستان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: بنا به دستور استاندار لرستان تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است.

مدارس استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل است

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد برای پیشگیری از ویروس کرونا مدارس این استان از امروز تا پایان هفته تعطیل است.

تعطیلی مدارس گیلان تا چهارشنبه

همه مدارس و دانشگاه‌های گیلان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا چهارشنبه تعطیل است.

تعطیلی یک هفته ای مدارس استان مرکزی

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی و واگیردار و همین طور مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی مدارس استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

مدارس کرمان  تا آخر هفته 

رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: مدارس سراسر استان کرمان از فردا تا آخر هفته در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

تعطیلی  مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته

بر اساس تصمیم شورای سلامت کهگیلویه وبویراحمد همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه های این استان تا پنجشنبه هشت اسفند تعطیل شد.

مدارس استان یزد تعطیل شد

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس به دلیل مقابله با ویروس کرونا تا پایان هفته تعطیل است.

مدارس آذربایجان شرقی تا پایان هفته تعطیل شد

به دنبال شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع این ویروس مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

بنا به دستور اقبال عباسی استاندار و رئیس شورای سلامت چهارمحال و بختیاری، تمامی مدارس، مؤسسات آموزشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی تا پایان هفته

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه اعلام کرد:برای پیشگیری از ویروس کرونا مدارس استان تا پایان هفته تعطیل اعلام می شود.

مدارس خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس خراسان رضوی، در تمامی مقاطع ، به منظور پیشگیری از کرونا تا پایان این هفته تعطیل است.

تعطیلی مدارس فارس تا پایان هفته

تمامی مدارس استان فارس به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی تا چهارشنبه

مدیرکل اموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تحصیلی تا چهارشنبه تعطیل است.

مدارس حوزه های علمیه خراسان رضوی تعطیل شد

روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، کلاس‌های دروس عمومی و مدارس حوزه علمیه تعطیل است.

مدارس خوزستان تا پایان هفته تعطیل شد

استاندار خوزستان از تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر استان تا پایان هفته جاری به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی خبر داد.

تعطیلی مدارس هرمزگان تا پایان هفته

برای پیشگیری از شیوع ابتلا به ویروس کرونا مدارس و دانشگاه های استان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

کلیه مدارس خراسان جنوبی تعطیل شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: به دستور استاندار و صرفاٌ به جهت افزایش ضریب اقدامات پیشگیرانه در زمینه شیوع ویروس کرونا کلیه مدارس و دانشگاه های استان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

تمامی مدارس ایلام تا پایان هفته تعطیل شد

آموزش و پرورش ایلام اعلام کرد: به اطلاع مردم فهیم استان می‌رساند به منظور ضدعفونی کامل مدارس سراسر استان و کاهش اضطراب و استرس اولیای گرامی تمام مدارس سراسر استان در نوبت‌های صبح و ظهر تا پایان هفته تعطیل است.

مدارس استان کرمانشاه تا پایان هفته تعطیل است

سازمان آموزش و پرورش کرمانشاه با صدور اعلامیه‌ای، مدارس استان را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد این تعطیلی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام شده است.

مدارس قم تا پایان هفته تعطیل شد

استاندار قم اعلام کرد:به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا،تمام مهدهای کودک‌، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تا پایان این هفته تعطیل خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار اجتماعی ویروس کرونا آموزش و پرورش بیماری کرونا ویروس کرونا استرس آموزش و پرورش تعطیلی مدارس مدرسه ویروس ویروس کرونا کرونا در ایران تا پایان هفته جاری تعطیل شد استان تا پایان هفته تعطیل تا پایان هفته تعطیل اعلام تا پایان هفته تعطیل تا پایان هفته تعطیل شد برای پیشگیری از شیوع منظور پیشگیری روابط عمومی آموزش مدارس و دانشگاه آموزش و پرورش استان اداره اطلاع رسانی شیوع بیماری کرونا شیوع ویروس کرونا مدارس خراسان مراکز آموزشی تعطیلی مدارس خراسان رضوی مراکز آموزش مدارس استان تا چهارشنبه سراسر استان مدارس تهران تمامی مدارس کرونا مدارس کلیه مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر