Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده و دستکش از سوی وزارت بهداشت در بین هموطنان توزیع خواهد شد تا مردم از آن منتفع شوند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ دکتر سید احمد هاشمی امروز در مجمع فوق‌العاده شورای هماهنگی روابط عمومی استان که به منظور آگاه‌سازی نسبت به شیوع ویروس کرونا برگزار شد٬ اظهار داشت: در شرایط فعلی استفاده از ماسک تنها برای افرادی توصیه می‌شود که علائم سرماخوردگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای 2 نفر در اصفهان به ویروس کرونا تایید شدادعای فوت 50 نفر بر اثر کرونا در قم تکذیب شدتمهیدات بهداشتی انتقال خون همدان برای پیشگیری از کرونا ویروس

وی با بیان اینکه اقبال مردم به منظور استفاده از ماسک زیاد شده است٬ افزود: در حال حاضر ماسک‌هایی که در سطح بازار مردم از آن استفاده می‌کنند بیشتر از 2 ساعت پاسخگو نیست و بعد از دو ساعت٬ خود ماسک منشا آلودگی به شمار می‌رود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر این که همگان به منظور کاهش آثار روانی این بیماری باید در کنار یکدیگر کمک کنند٬ خاطرنشان کرد: متاسفانه بار روانی ویروس کرونا که در عموم مردم ایجاد شده٬ بیشتر از خود ویروس مردم را آزار می‌دهد لذا باید در کنار یکدیگر و در راستای کاهش آثار روانی این ویروس گام برداریم.

هاشمی در خاتمه از توزیع پکیج بهداشتی وزارت بهداشت در سطح استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و بیان داشت: به منظور کنترل جو روانی ایجاد شده در کشور، بسته های بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده و دستکش از سوی وزارت بهداشت در بین هموطنان توزیع خواهد شد تا مردم از آن منتفع شوند.

انتهای پیام/312/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی