Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:28:52 GMT

بهبود وضعیت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در تهران و اراک

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۵۰۳

بهبود وضعیت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در تهران و اراک

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت از بهبود سه بیماری مبتلا به کرونا در تهران و اراک خبر داد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ کیانوش جهانپور با اشاره به بهبودی سه بیمار مبتلا به کرونا، در این رابطه اظهار کرد: یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تصریح کرد: یک بیمار در بیمارستان فیروزگر و یک بیمار در اراک که شرایط مطلوبی نداشتند نیز خوشبختانه از آی. سی. یو به بخش انتقال داده شده و اکنون حال عمومی این بیماران خوب است. 

ثبت یک مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان البرزاستاندار گیلان: 2 فرد مشکوک به کرونا در گیلان بهبود یافتند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,24,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا بیمار مبتلا به کرونا مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات، در این گزارش به موضوعاتی چون «اعتماد نهادی و عمومی در پیمایش‌های ملی  ایران»، «وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی»، «پنداشت ایرانیان از  عدالت و نابرابری در چهار پیمایش ملی؛ (تحلیل پیمایش ارزش­‌ها و نگرش‌­های ایرانیان  در سال­های ۱۳۷۹؛ ۱۳۸۲؛ ۱۳۹۴ و ۱۴۰۲)»، «ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای  اقتصادی ایرانیان»، «بررسی وضعيت اميد و  رضايتمندی اجتماعي در پیمایش‌های ارزش‌ها و نگرش‌های ايرانيان»، «مروری بر وضعیت  صنایع فرهنگی و خلاق در ایران؛ بررسی صنعت سینما، کتاب، بازی‌های ویدئویی و نوشت‌افزار»،  «جمعیت و خانواده در ایران»، «وضعیت فرهنگی جوانان در ‏ پیمایش ارزش‏‌ها و نگرش‏‌های  ایرانیان»، «مهاجرت­ بین‌­المللی از/ به ایران: روندها، چالش­ها و سیاست‌­ها» و «بررسی  و تحلیل وضعیت دین‌داری در ایران» پرداخته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود