Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد گفت: بزرگترین بزرگراه شرقی غربی شهر کرمان که از پل شهید بهشتی تا میدان فرودگاه ادامه دارد به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد که بخشی از آن بازگشایی شده اما برنامه‌ریزی برای تسریع در اتمام آن باید توسط شهرداری کرمان صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمد فرشاد رییس شورای شهر کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه تقاطع غیر هم سطح شهید حسین بادپا اظهار کرد: شورای پنجم برای به ثمر رسیدن پروژه های شهری از هر آنچه در توان داشت در هماهنگی و هموار کردن اجرای آنها دریغ نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بایستی در ابتدا از صبوری و نجابت مردم و کسبه کرمانی در همراهی با انجام پروژه های شهری تشکر کرده و از تاخیر اجرای آنها عذخواهی و سپس براساس قدرشناسی از «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار سابق که برای تصویب این پروژه‌ها زحمات زیادی کشیدند، نیز تشکر کنیم.

رئیس شورای شهر کرمان افزود: بزرگترین بزرگراه شرقی غربی شهر کرمان که از پل شهید بهشتی تا میدان فرودگاه ادامه دارد به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد  که بخشی از آن بازگشایی شده اما برنامه‌ریزی برای تسریع در اتمام آن باید توسط شهرداری کرمان صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳