Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

میثم جعفرزاده با بیان این‌که چهار روز است که در حوزه آب و برق در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: به کلیه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها، استانداری‌ها، وضعیت دیتاها را منتقل کرده‌ایم و تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در استان لرستان تخلیه رودخانه‌ای پل دختر اقدام مثبتی بود که انجام شد و تلاش ما این است که با کمترین آسیب بتوانیم سیلاب‌ها را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وضعیت تهران نیز گفت: با توجه به مبلمان شهری تهران و باران‌های شدیدی که پیش‌بینی شده در روز آینده شاهد آبگرفتگی‌های جدی خواهیم بود اما در حوزه آب و برق در تمام استان‌ها وزارت نیرو در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده

جعفرزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص آخرین وضعیت تامین آب و برق مناطق زلزله زده اظهار کرد: وضعیت شبکه برق روستاهای آسیب دیده در استان آذربایجان غربی پایدار است و با تلاش تیم‌های عملیاتی بسیاری از نقاط پراکنده شبکه که فشار متوسط و ضعیف برق‌دار شده است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق به دلیل وجود آوار اقدام به وصل برق نکرده‌ایم که دلیل آن هم رعایت مسائل ایمنی بوده و اکنون عملیات آواربرداری در حال انجام است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در حوزه آب در مناطق زلزله زده هیچ مشکلی وجود ندارد، اما با این وجود برق‌رسانی و آب‌رسانی اضطراری در این مناطق برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان و طغیان رودخانه‌های فصلی برخی مناطق از جمله روستاهایی در بخش لیردف شهرستان جاسک دچار آبگرفتگی شده‌اند.

کد خبر 6081567

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید
  • سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • زلزله نسبتا شدید تازه در ترکیه
  • کنده شدن مناره مسجد پس از زلزله نسبتا شدید جدید در ترکیه | تصویر
  • زلزله نسبتا شدید در ترکیه
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک