Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «مختار الموسوی»، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز -دوشنبه- با هشدار نسبت به توطئه آمریکا و کشورهای عربی برای تحریک اغتشاشگران در آستانه تشکیل جلسه رای اعتماد به دولت تاکید کرد که نیروهای سیاسی در بوته آزمایش هستند و باید توان خود را برای شکست هر نوع توطئه خارجی اثبات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: «اغتشاشگران تلاش می‌کنند برخی از مردم را در استان‌های مرکزی و جنوبی به بهانه درخواست برای برکناری محمد توفیق علاوی، نخستوزیر مکلف پیش از دریافت رای اعتماد تحریک کنند.»

وی تاکید کرد که توطئه آمریکا و کشورهای عربی پشت این ماجرا وجود دارد. 

موسوی در ادامه افزود: «ابزارهای سیاسی و رسانه‌ای به دنبال شبههافکنی پیش از تشکیل جلسه پارلمان هستند.»  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا محمد توفیق علاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، «عبدالمنعم سعید» اندیشمند مصری تاکید کرد: «ایران با عملیات نظامی خود علیه اسرائیل، تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست.»

پایگاه خبری الصبح مصر نوشت: سعید در شبکه صدی البلد با تاکید بر این موضوع گفت: «به این معنی که اسرائیل آنها را نترساند و حمله بزرگی را با استفاده از موشک ها و پهپادها علیه اسرائیل انجام دادند تا جایی که دخالت آمریکا و برخی از کشورهای بزرگ اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه و برخی از پایگاههای نظامی مستقر در برخی کشورهای عربی نظیر اردن، عراق و غیره را اقتضا کرد.»

اندیشمند مصری ادامه داد: «ایران با حمله خود این پیام را فرستاد که از پاسخ دادن هراسی ندارد.»

دیگر خبرها

  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • چرا اردن به اسرائیل کمک کرد؟
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم