Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فیروزکوه مهمترین عامل در جهت مقابله کرونا ویروس را مدیریت فضای روانی خواند.

به گزارش ایسنا، مهدی یوسفی جمارانی در  جلسه ستاد پدافند زیستی پیشگیری از ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور وزارت بهداشت  برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری در سطح کشور اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تا این لحظه  هیچ گونه موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده نشده است.

وی افزود: نحوه مواجهه با بیماری کرونا ویروس نیازمند هماهنگی و همکاری همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهرستان و شبکه بهداشت است در همین راستا می بایست  از شایعات پرهیز کنیم و با ایجاد شایعه در فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان تنش ایجاد نکنیم  و اگر موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده شود قطعاً به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: دریافت اخبار موثق  از منابع معتبر مهم می باشد و شهروندان فیروزکوهی اخبار هشداری و آموزشی را فقط از کانال  اطلاع رسانی سیمای سلامت فیروزکوه پیگیری کنند بر اساس مصوبات، قرار شد شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن تاسیسات شهری، تاکسی‌های درون شهری، بیرون شهری و مراکز عمومی اقدام کند.

وی تاکید کرد: همه فعالیت ورزشی و اماکن ورزشی در رشته هایی که عمومی هستند از جمله مسابقات فوتبال و فوتسال تا پایان هفته جاری تعطیل است و شهرداری نیز مکلف است از برگزاری بازار روز تا اطلاع ثانوی اجتناب کند. بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری برگزاری هرگونه کنسرت، همایش، اجتماعات و برنامه های عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو شده است. کلیه ادارات و ارگان‌ها از اعزام افراد به سفرهای زیارتی یا اردوهای تفریحی و ورزشی خودداری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، جمارانی با اشاره به اینکه ادارات شهرستان  نیز قرار است با کارکنانی که فرزند دانش آموز دارند با نظر مساعد نسبت به اعطای مرخصی اقدام کنند، افزود: بانک‌ها موظف شدند تا از ماده‌های ضد عفونی کننده برای کارمندان و مشتریان استفاده کنند. همچنین مصوب شد تا ادارات، رابطین بهداشتی خود را به شبکه بهداشت و درمان به منظور دریافت توصیه‌های آموزشی و بسته‌های بهداشتی معرفی کنند. جلسات شورای پدافند زیستی بصورت مستمر برگزار و روند اجرای مصوبات بررسی و رصد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران فيروزكوه فرمانداري کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهارکرد: چند روز قبل در یکی از مراکز خرید، خانمی در بین مشاجره شخصی خود با فروشنده، اقدام به توهین به مقدسات اهل سنت کرده بود. 

وی تصریح‌کرد: در اين بین فردی ضمن تحریک فرد هتاک اقدام به گرفتن فیلم و نشر آن در فضای مجازی بهمنظور جریحه دار نمودن احساسات مردم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتا شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، فرد هتاک و عامل فیلمبرداری را شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مخلان آرامش مردم و انتشار دهندگان مطالب توهین آمیز در فضای مجازی بمنظور برهم زدن احساسات شهروندان قاطعانه برخورد خواهد شد.

صادقی گفت: متهمان پس از هدایت به مقر انتظامی و بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید