Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مؤیدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: بخش اعظم پنهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشابه‌اش راه‌اندازی سامانه‌ها است. تمرکز بر مسئله پیشگیری یکی از مسائل مهمی است که در زمینه قاچاق به آن تأکید شده تا میل به قاچاق از بین برود و در نتیجه تولید قوت بگیرد؛ سامانه رهگیری تلفن همراه در گام اول توانست به طور چشمگیر قاچاق این کالا را کاهش دهد و آغاز سامانه رهگیری سیگارت در گام دوم مبارزه با قاچاق کالا قطعا می‌تواند قاچاق دخانیات را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شبانه‌روز توان خود را بر راه اندازی سامانه‌ها گذاشته تا سلامت تجارت از خطر قاچاق در امان بماند.

مؤیدی تصریح کرد: سامانه سیگارت می‌تواند دغدغه مصرف‌کننده دخانیات در خصوص سلامت محصول مصرفی را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: وقتی منافع ملی خاکستر می شود/ مافیای سیگار به دنبال تولید داخلی یا زمینه سازی قاچاق؟

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: امروزه تولید سیگار به ۵۰ میلیون نخ رسیده و اشراف ما بر این تولیدات صد در صد است و نسبت به کشور‌هایی که در قاچاق دخانیات دست دارند نظارت کامل داریم. تلاش ما بر این است تا در سال آینده فضا برای کسانی که قاچاق سیگار و دخانیات می‌کنند، تنگ و تاریک شود.

مؤیدی اظهار کرد:  تلاش بر این است تا ۲۳ سامانه مدنظر دیگر برای شفاف سازی تولیدات کالا‌های اساسی طراحی و مورد استفاده قرار گیرد تا اطمینان کامل از کیفیت و سلامت انواع کالا برای عموم حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 

سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سیرجان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سیرجان ـ  شهربابک، یک دستگاه کامیون نفتکش را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون که دارای ۴ پلمب و مدارک جعلی حمل قیر بود، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که قصد انتقال به جنوب برای خروج از کشور را داشت، کشف شد. 

فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با هدف مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر