Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد. رویکرد امسال این همایش نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری بود و شرکت سداد از سوی هیئت داوران، تندیس ارتقای محصولات و خدمات را دریافت کرد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از 400 واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ سازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده‌های با کیفیت و دارای نشان استاندارد، 4 اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت الکترونیک سداد از سال 95با پیاده سازی سیستم های مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خوداقدام کرده است.

ترویج فرهنگ کیفیت و تاثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولیت های اجتماعی و وظیفه ای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات با کیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و به صورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب  این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک سداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان

آموزش و پرورش اعلام کرده است که حقوق نیرو‌های حق‌التدریس تا آذر ۱۴۰۲ پرداخت شده است و به‌زودی حقوق سه ماه زمستان آن‌ها را تسویه خواهیم کرد. حقوق معلمان خرید خدمات تا دیماه پرداخت شد و به‌زودی ماه‌های بهمن و اسفند نیز پرداخت خواهدشد.

به گزارش ایلنا، آموزش و پرورش به تازگی از پرداخت معوقات مزدی معلمان حق التدریس و خرید خدمات خبر داده و اعلام کرده است که «حقوق نیرو‌های حق‌التدریس تا آذر ۱۴۰۲ پرداخت شده است و به‌زودی حقوق سه ماه زمستان آن‌ها را تسویه خواهیم کرد. حقوق معلمان خرید خدمات تا دیماه پرداخت شد و به‌زودی ماه‌های بهمن و اسفند نیز پرداخت خواهد شد.»

همچنین علی فرهادی، معاون آموزش و پرورش، دلیلِ این تعویق در پرداخت را عدم پیش‌بینیِ بودجه لازم برای معلمان خرید خدمات عنوان کرده است و گفته: «با وجود اینکه در سال ۱۴۰۲ هیچ مجوزی برای به کارگیری معلمان خرید خدمات نداشتیم با این حال با پیگیری فراوان وزیر آموزش و پرورش و دستور رییس‌جمهور در مهر ماه ۱۴۰۲ نیرو‌های خرید خدمات به کار دعوت شدند. با توجه به اینکه در اعتبارات سال تحصیلی جاری هیچ بودجه‌ای برای این معلمان پیش‌بینی نشده بود، پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات با تأخیر مواجه شد.»

البته تأخیر در پرداختِ حقوق این معلمان، مربوط به همین یک مورد نیست. این معلمان به دلیلِ کمبودِ نیرو از سوی آموزش و پرورش در قالبِ قرارداد‌های مختلف و با حقوقِ بسیار ناچیز سالهاست به کار گرفته شده‌اند و حقوق آن‌ها با تأخیرِ بسیار پرداخت می‌شود. معلمانی که پیشتر با ما تماس گرفته بودند، از حقوق‌های ناچیز، تأخیر در پرداختِ حقوق، بیمه‌ی نصفه و نیمه و سختیِ کار خود شکایت کرده بودند. آن‌ها گفته بودند که به امید استخدام، سال‌ها به دورافتاده‌ترین مناطق فرستاده شده‌اند و حتی حقوق معلمی‌شان خرج رفت و آمد آن‌ها هم نشده است.

با استناد به آمار منتشر شده، مشکلِ کمبود معلم به قدری زیاد است که مشخص نیست چه زمانی آموزش و پرورش از به کار بردنِ این نیرو‌ها بی‌نیاز خواهد شد. همچنین قولِ جذب این معلمان که از سوی مسئولان مختلف، آموزش و پرورش و مجلس بار‌ها تکرار شده، مشخص نیست به تحقق می‌رسد یا نه؟

کوروش شریعتی، نماینده جمعی از این معلمان حق التدریس، در انتقاد از این وضعیت می‌گوید: آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است و از نیرو‌های خرید خدمات، پیش دبستانی، برون‌سپار و… برای کمبود نیرو استفاده می‌کند. طی دو سال اخیر خیلی از نیرو‌های خرید خدمات را تعدیل کردند، اما با توجه به اینکه امسال با گذشتِ ۴ ماه از سال تحصیلی خیلی از مدارس خالی از معلم بود، مجبور به بازگرداندنِ بخشی از این نیرو‌ها شدند. کمیسیون آموزش به این موضوع ورود کرد و حتی قرار شد برای تعیین تکلیفِ این نیرو‌ها تصمیمی گرفته شود، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

شریعتی بیان کرد: انتقاداتِ بسیاری به وضعیتِ این معلمانِ غیررسمی وارد است، از حقوقِ بسیار ناچیزِ آن‌ها گرفته تا امنیتِ شغلیِ بسیار پایین‌شان که هر لحظه ممکن است بدونِ توجه به سابقه‌ی کار و خدماتی که کرده‌اند، عذرشان را بخواهند. در این اوضاع بد اقتصادی این نیرو‌ها برای حقوق ناچیز، گاهی به دورافتاده‌ترین مناطق می‌‎روند و خیلی از آن‌ها حقوق خود را بعد از ۳ تا ۶ ماه دریافت می‌کنند.

این نماینده معلمان غیررسمی ادامه داد: کجای این خبر خوب است که حقوق دو ماه آخرِ معلمانِ خرید خدمات را تازه می‌خواهند پرداخت کنند؟ آیا مسئولانِ آموزش و پرورش می‌توانند بدون حقوق تا دو سه ماه زندگیِ خود را بچرخانند؟ معلمان پیش دبستانیِ عشایری را می‌شناسم که با قایق به محل کار می‌روند و سال گذشته فقط یک بار آنهم کمتر از۳ میلیون تومان حقوق دریافت کردند.

شریعتی تأکید کرد: چرا برای تبدیل وضعیتِ این معلمان هیچ اقدامی انجام نمی‌شود؟ خبرِ خوب برای معلمان غیر رسمی، موافقت با تبدیلِ وضعیتِ آن‌هاست نه پرداختِ حقوقی که باید سال قبل پرداخت می‌شد! البته مشخص نیست چقدر از این نیرو‌ها واقعا حقوق خود را به طورِ کامل دریافت خواهند کرد، چون خیلی از این نیرو‌های نهضتی و برون‌سپار و… اوضاعِ به مراتب بدتری نسبت به همکارانِ خود دارند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش تکلیفِ خود را با کمبودِ معلم روشن کند. این معلمان افراد تحصیل کرده و با سابقه‌ی کار هستند و اگر تا امروز برای جبرانِ کمبود معلم آن‌ها را به کار گرفته‌اند، چرا برای تبدیلِ وضعیتِ آن‌ها اقدام نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی فعالیت خود را آغاز کرد
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی آغاز به کار کرد
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد