Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که باید شاهد مجازات بیشتری از سوی یوفا برای تخلفات منچسترسیتی باشیم.

طرفداری- هفته گذشته بود که شاهد خبر محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو فصل بودیم و حال باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس، خواستار مجازات بیش از اینها هستند.

دیوید اورنشتاین گزارش می دهد: برخی از باشگاه های لیگ برتری معتقدند که منچسترسیتی باید به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی مجازات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها همچنین این احساس را دارند که قیمت هایی که منچسترسیتی برای جذب بازیکنان خود پرداخت کرده، باعث متورم شدن قیمت ها در بازار نقل و انتقالاتی شده است و در نتیجه آن باشگاه ها مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری برای جذب بازیکنان خود می شدند. در بخش روابط عمومی باشگاه منچسترسیتی، نسبت به خبر محرومیت اعمال شده توسط یوفا و عدم تمایل روابط عمومی سیتیزن ها نسب به قوانین نقض شده، نارضایتی و بی اعتمادی هایی (نسبت به کاهش محرومیت) وجود دارد. با این حال، آن باشگاه ها معتقد هستند که محرومیت سیتی برای فوتبال انگلیس و در کل برای فوتبال اروپا بسیار موثر و مثبت بوده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی