Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@08:00:54 GMT

اعترافات عجیب دزدان انبارهای غرب تهران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۰۷۶

اعترافات عجیب دزدان انبارهای غرب تهران

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان‌ها در غرب پایتخت و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهمان در زندان هم سلولی بودند. تاریخ انتشار: 16:09 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۹۲۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "محمد کمیجانی" گفت: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری‌های در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری‌ها، اموال موجود در آن را سرقت کرده اند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مامور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنتر‌ها وارد ساختمان شده اند.


رئیس کلانتری ۱۴۲ کن ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.


این مقام پلیسی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند مشخص شد آن‌ها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان‌ها سرقت کرده اند.


سرهنگ کمیجانی با اشاره به اینکه متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند، در پایان گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

 

بیشتر بخوانید: شبح قرمز دستگیر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت سرقت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران