Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها مرزهای ما امن‌ترین مرزها است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در دنیا می‌درخشد و سرافراز است و از نظر توان و تاثیرگذاری با چهل سال قبل متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه ایران بنایی را نهادینه کرد که بزرگترین مستکبر جهان را به لرزه درآورد و به تمام کشورها نوید داد قدرت پوشالی آمریکا تار عنکبوتی بیش نیست، افزود: ایران هیمنه و قرارگاه‌های استکبار را برهم ریخت و هرجا شهدا پرچم‌شان برافراشته شد، دشمن را به هم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه کردستان یکی از این پرچم‌های برافراشته است، ادامه داد: تقدیم ۲۳ هزار شهید در خطه کردستان طی دوران دفاع مقدس که بیش از پنج هزار آن شهید بومی و ۱۸ هزار شهید مهاجر بودند از نشانه‌های این پرچمداری است و جفاست که ایران با این گذشته ندرخشد و نگوییم عزتمندترین و امن ترین کشورهای جهان است.

سردار رضایی یادآور شد: از غربی‌ترین نقطه مرزی ما یک خانم تا منتهی الیه شرقی ترین مرز کشور به تنهایی شب یا روز بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد می‌کند و این مصداق عینی امنیت بالا در کشورمان است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی تکیه گاه منطقه است و پیکره استکبار را به لرزه در آورد و هر رای این ملت بزرگ در انتخابات اخیر هم تیری به پیکره استکبار بود و امروز نظامیان از مردم و برای مردم هستند که در وداع با سردار سلیمانی کوچک و بزرگ و پیر و جوان گریه می‌کردند که نشانه عینی این نزدیکی ملت و نظامیان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سردار کیومرث شیخی تجلیل و سردار علیرضا مرزبانی بعنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب و معرفی شد.

کد خبر 4861943

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی فرمانده مرزبانی ناجا قاسم رضایی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی گفت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

او از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند