Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلیمانی درباره ابهام ایجاد شده درباره اینکه با توجه به برگزار نشدن مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در سال ۹۸، برگزاری مجمع انتخاباتی در همین سال ایراد دارد، گفت: ان شاالله در اولین فرصت پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی سالیانه را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال امکان برگزاری مجمع سالیانه پس از مجمع انتخاباتی وجود دارد.

او درباره اینکه با این تفاسیر رئیس آینده فدراسیون طراز مالی در اختیار ندارد، توضیح داد: رئیس جدید تا ۳۱ تیر ۱۳۹۹ طراز مالی دارد. مسئولیت ارائه صورت حساب‌های مالی فدراسیون در آن تاریخ با آخرین فردی است که در این زمینه مسئولیت داشته است. سال مالی فدراسیون در آن تاریخی که گفتم تمام می‌شود و مسئولیت ارائه اسناد مالی با رئیس بعدی فدراسیون است.

خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره لزوم ارائه صورت‌های مالی به اعضای مجمع اظهار داشت: ما این صورت‌ها را در اختیار اعضای مجمع قرار می‌دهیم.

او درباره آخرین وضعیت دریافت پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم. ۳ ،۴ شماره حساب به فیفا داده ایم که روی آن‌ها کار می‌کند و ان شاالله به زودی سر شماره حسابی که نه فیفا مشکل داشته باشد و نه ما به تفاهم می‌رسیم. اقدام‌های نهایی در حال انجام است، اما تایید نهایی موضوع در اختیار فیفا است و من نمی‌توانم زمانی را اعلام کنم.

سلیمانی تصریح کرد: حیدر بهاروند روی حل این مشکل خیلی تاکید دارد و تیم ویژه‌ای را با مسئولیت ابراهیم شکوری و همراهی من به عنوان خزانه دار فدراسیون مامور کرده است تا بحث مشکل دریافت پول‌های مان در فیفا را حل کنیم. خود بهاروند هم راهکار‌هایی دارد که ما آن‌ها را به فیفا ارائه داده ایم. امیدوارم با توجه به پالس‌های مثبت فیفا یکی از این راهکار‌ها اجرایی شود.

او درباره حسابرس مستقل فدراسیون فوتبال گفت: من اکنون اسم او را در ذهن ندارم، اما حسابرس سطح یکی است که با نظر فیفا و وزارت ورزش انتخاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی سلیمانی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم