Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@21:40:31 GMT

روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۷۱۶

ساعت24-بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو، نشان می‌دهد پس از صعود یکباره قیمت‌ها در بازار خودرو در ابتدای هفته جاری نسبت به هفته گذشته؛ اکنون بازار مجدد روند نزولی به خود گرفته و قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش پیدا کرده است.

آنچه که رصد قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد، این است که همانطور که قیمت‌ها در روز شنبه این هفته به اوج خود رسیده بود و نسبت به هفته پیش از آن افزایش قیمت عجیبی داشت، مجدد تغییر مسیر داده و روند نزولی بر خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در گروه خودروسازی سایپا، در خودروهای پرتیراژ داخلی بین دو تا شش میلیون تومان کاهش قیمت محصولات ایجاد شده است. پراید ۱۱۱ که در ابتدای هفته به ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده بود در بازار امروز (دوشنبه)، ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشته است.
 
پراید ۱۳۱ نیز که کمترین کاهش را داشته، از ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پرایدوانت ۱۵۱ نیز با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز با ۶۷ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته است.

در مقابل بیشترین کاهش قیمت مختص خودرو ساینا است که از ۸۲ میلیون تومان به ۷۶ میلیون تومان رسیده است. پس از آن تیبا و تیبا ۲، به ترتیب پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌اند. در بازار امروز تیبا ۷۰ میلیون تومان و تیبا ۲، ۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته‌اند.

در دیگر خودروساز بزرگ (گروه صنعتی ایران‌خودرو) نیز قیمت‌ها نسبت به ابتدای هفته جاری کاهشی بوده و بین ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

خودروهای سمند LX و پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز هریک ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ تک‌سوز یک میلیون تومان، سمند  EF۷، دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پژو پارس دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

در بازار خودرو امروز، سمند LX ۱۰۴ میلیون تومان،   پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ۱۱۶ میلیون تومان و مدل تک‌سوز آن ۹۶ میلیون تومان، سمند  EF۷، ۱۱۸ میلیون تومان، و پژو پارس ۱۲۳ میلیون تومان قیمت داشته‌اند. اما بیشترین کاهش قیمت در این گروه خودروسازی مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بوده است که از ۱۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۱۰۲ میلیون تومان رسیده و پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت ها در بازار خودرو تومان کاهش قیمت داشته میلیون تومان ابتدای هفته تومان رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین سقوط کرد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارز‌های دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

این ارز رمزنگاری شده در ماه گذشته در میان افزایش چند ماهه به بالاترین میزان خود رسیده است.

قیمت بیت‌کوین تا ساعت چهار و۴۰ دقیقه بعد از ظهر با هفت درصد کاهش به ۶۲ هزار و ۵۷۰ دلار رسید و پس از آن برای مدت کوتاهی پایین‌ترین سطح خود ۶۰ هزار و ۹۰۸ دلار را ثبت کرد.

قیمت اتریوم بیش از ۹ درصد کاهش یافت و به ۲۹۲۳ دلار رسید، در حالی که قیمت بایننس و سولانا به ترتیب ۹ درصد و نزدیک به ۱۸ درصد کاهش یافت.

به نقل از کریپتو، نگرانی‌ها در مورد افزایش درگیری‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه طی روز‌های اخیر بر بازار‌های ایالات‌متحده تاثیر گذاشته است. شاخص داوجونز ۴۷۵ واحد کاهش یافت. جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیس به سرمایه‌گذاران گفت که درگیری ژئوپلیتیکی باعث نگرانی است و خاطرنشان کرد که می‌تواند تعیین کننده این مورد باشد که اگر قیمت نفت و گاز خیلی بالا برود چه اتفاقی برای اقتصاد جهانی رخ خواهد داد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۶.۴۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۵.۰۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۷۷ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳.۵۹میلیارد دلار است که ۱۸.۹۴ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۵.۶۴ میلیارد دلار است که ۹.۵۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۵۰.۴۷ میلیارد دلار است که ۹۱.۹۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۵۷ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۴ هزار و ۱۳۶.۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۳۷.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۲۵ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۵۴.۸۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۶۶ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۳۸.۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۴۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۲.۹۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۴۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۸۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۹.۲۲ درصد کاهش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۷۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۱.۶۶ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۶.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۳۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۱۳ درصد افزایش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۸۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۳.۹۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۳۴ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازگشت ثبات به بازار نفت / نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد | بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین سقوط کرد