Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:43:54 GMT

متئو لاهوس داور ال‌کلاسیکو شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۷۲۸

متئو لاهوس داور ال‌کلاسیکو شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، مسئولیت قضاوت مصاف خانگی تیم فوتبال رئال مادرید با بارسلونا را به متئو لاهوس سپرد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، متئو لاهوس به‌عنوان داور بازی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی قرار است یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود. گونسالس گونسالس نیز به‌عنوان  کمک داور ویدئویی این بازی (VAR) انتخاب شده است.

متئو لاهوس تا کنون 30 بار بازی هر یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را در لالیگا سوت زده است. در بازی‌های رئال مادرید که او داور بوده است، کهکشانی‌ها 21 پیروزی، سه تساوی و شش شکست داشته‌اند. آخرین قضاوت این داور اهل والنسیا برای رئال مادرید منجر به پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل اوساسونا شد. لاهوس همچنین در این بازی سه بار بازیکنان رئال مادرید و چهار بار بازیکنان تیم‌هایی که مقابل کهکشانی‌ها قرار گرفتند را اخراج کرده است. علاوه بر این او هفت پنالتی به سود رئال مادرید گرفته و این در حالی است که هرگز به ضرر آنها پنالتی اعلام نکرده.

در همین حال متئو لاهوس 30 بار هم بازی‌هایی که بارسلونا در آن حضور داشته را سوت زده که 23 مورد آن با پیروزی کاتالان‌ها، شش بازی با تساوی و تنها یک بازی با شکست آنها همراه بوده است. او پنج بازیکن بارسلونا و 9 بازیکن تیم‌های مقابل آن را اخراج کرده است. لاهوس همچنین شش پنالتی به نفع بارسلونا و یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام کرده است. آخرین قضاوت او برای بارسایی‌ها پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بوده است.

«رودریگو» هم ال‌کلاسیکو را از دست داد

 

لاهوس تنها یک بار ال‌کلاسیکو را قضاوت کرده است که به فصل 15-2014 برمی‌گردد. در آن بازی بارسلونا در خانه با نتیجه 2 بر یک رئال مادرید را شکست داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه

جنجال‌های داوری ال‌کلاسیکو هم‌چنان ادامه دارند

طرفداری | روز یکشنبه و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

این دیدار خالی از حاشیه نبود و در چند صحنه، تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داور قرار گرفت. اعلام پنالتی به سود رئال مادرید و عبور احتمالی توپ از خط دروازه این تیم، موضوعاتی بودند که مورد اعتراض شدید طرفداران و بازیکنان بارسلونا قرار گرفتند.

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد ادعای بزرگ موندو

امروز، موندو دپورتیوو (رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا) مدعی شد که فلورنتینو پرز و دستیارانش پیش از شروع ال‌کلاسیکو، با تیم داوری این دیدار ملاقات کرده‌اند! علاوه بر پرز، مشاور داوری رئال مادرید و یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این ملاقات حاضر بودند.

بر اساس خبرها، پرز و همراهانش جهت روحیه دادن به بازیکنان رئال مادرید در تونل سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند و به جز یک سلام و احوال‌پرسی ساده، گفتگوی خاصی بین آن‌ها و سزار سوتو گرادو (داور ال‌کلاسیکو) صورت نگرفته‌است. علاوه بر متعجب‌شدن بازیکنان بارسلونا از این اقدام رییس رئال مادرید، سران بارسلونا نیز از این رفتار متعجب شده‌اند، چرا که تلویزیون رئال مادرید در ماه‌های اخیر، ویدیوهای زیادی را علیه داوران لالیگا تهیه کرده بارها به آن‌ها حمله کرده‌است، لذا ارتباط خوب پرز با داوران ال‌کلاسیکو، کاری غیرقابل توجیه و عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، سران بارسلونا معتقدند که فشار واردشده به داوران لالیگا از سوی رئال مادرید باعث می‌شود که آن‌ها در تصمیمات خود برای باشگاه سفیدپوش منعطف‌تر عمل کنند و به عبارت دیگر، از قضاوت علیه این تیم هراس داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!