Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:32:07 GMT

پیروزی ارزشمند رایکا با سرمربی جدید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۷۴۱

پیروزی ارزشمند رایکا با سرمربی جدید

سرمربی رایکا بابل در نخستین حضورش روی نیمکت این تیم با پیروزی مقابل سپیدرود استارت زد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، جدال تماشایی و پرگل رایکای بابل برای سپیدرود با نتیجه سه بر دو و به سود شاگردان رحمان رضایی در یک ماراتن جذاب خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی که از هفته گذشته جانشین علی نظرمحمدی روی نیمکت رایکای بابل شده، در اولین حضورش به عنوان نفر اول فنی مازنی‌ها به یک برد روحیه بخش برای فرار از قعر جدول دست یافت.

سپیدرود که در دقیقه 20 با گل مهرداد حیدری برای رایکای بابل غافلگیر شده بودند، خیلی زود و توسط یاسر حاتم زاده در دقیقه 30 موفق شدند آن را پاسخ دهند. با این حال این محسن آقایی بود که در آخرین دقایق نیمه اول توانست گل دوم را برای رایکا به ثمر رسانده و تیمش را امیدوار به کسب پیروزی کند اما یاسر حاتم زاده به عنوان پدیده سپیدرود در این دیدار با گل ثانیه های پایانی خود مانع از شکست تیمش شد و نتیجه را به تساوی دو بر دو تغییر داد.

لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشین همنام‌های کرمانی، برتری رایکا در جدال تیم‌های شمالی و پیروزی آلومینیومرحمان رضایی سرمربی رایکای بابل شد

در نیمه دوم اما رایکای بابل بودند که بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 52 با اعلام پنالتی از سوی داور، این مهرداد حیدری بود که گل سوم را برای رایکا رقم زد.

با حفظ این نتیجه تا پایان بازی در نهایت شاگردان رحمان رضایی به پیروزی ارزشمندی در جدال فرار از سقوط دست یافتند و به امتیاز 23 دست یافتند تا جای سپیدرود را بگیرند و آنها را به منطقه سقوط بفرستند.

انتهای پیام/ 685/ح

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رایکای بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،  مهران فاطمی،  با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ضمن تقدیر از پرسنل سازمان در برپایی شاد راه نور گفت: یکی از مجموعه‌های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می‌شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.   وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال‌های مختلف شاهد اقدامات و حرکت‌های ارزشمند بوده ایم.   وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیرو‌های انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کار‌های ارزشمند است.   استاندار یزد د ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می‌کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت‌ها می‌کند.   وی با اشاره به تجربه‌ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بی نظیر مردم در این رویداد بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می‌آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه‌ها را حس می‌کنند و یک کار ارزشمند است که سال‌های بعد میتواند توسعه پیدا کند و نشان می‌دهد که چقدر این رویداد‌ها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.   مهران فاطمی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می‌دانیم.   وی در پایان محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص‌های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان‌های خوش سلیقه در غرفه‌ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند. گفتنی است شادراه نور در روز ۲۸ اسفند ماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • مارسلینیو بهترین سرمربی ماه مارس 2024 لالیگا