Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:03:03 GMT

هفت تپه اردوگاه لشکر ۲۵ کربلا در راهیان نور می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۸۳۳

هفت تپه اردوگاه لشکر ۲۵ کربلا در راهیان نور می شود

سردار عبدالله ملکی درگفتگو با خبرنگار مهر درباره یادمان هفت تپه اظهار داشت: سال ۶۴ منطقه هفت تپه در اختیار لشکر ۲۵ کربلا قرار گرفت تا در زمینه آموزش، پشتیبانی به عنوان عقبه لشکر فعالیت کند و با کمک مردم استان، این منطقه ساخته شده است.

وی افزود: رزمندگان ما خاطرات زیادی از منطقه هفت تپه دارد و در دوران دفاع مقدس ۷۲ شهید از مازندران در این منطقه تقدیم شده است، همچنین استان خوزستان ۱۴ شهید و کهکیلویه و بویر احمد ۱۲ شهید و استان سمنان ۴۰ شهید تقدیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پنج نفر از احیاگران هفت تپه جزو شهدای مدافع حرم هستند، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس انتظار دارند احیای منطقه هفت تپه تداوم یابد.

سردار ملکی با اظهار اینکه احیای هفت تپه احیای یادمان هفت تپه جزو انتظارات است از تشکیل ستاد مردمی احیای هفت تپه خبر داد و گفت: با کسب مجوز، هفت تپه به اردوگاه لشکر ۲۵ کربلا در راهیان نور مبدل می‌شود.

وی افزود: همچنین ۱۵ هکتار زمین تحویل سپاه کربلا شده است و در حال حاضر دو شهید گمنام در یادمان هفت تپه خاکسپاری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: سال قبل ساخت یادمان هفت تپه کلنگ زنی شد و برای تکمیل آن نیازمند تأمین منابع هستیم.

سردار ملکی یادآور شد: هفت تپه دانشگاه همه رزمندگان بود که واحدهای درسی ایثار و مقاومت را فراگرفته‌اند و نباید مدرسه هفت تپه را فراموش کنیم.

وی افزود: در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیز دو هکتار زمین برای ساخت مجموعه هفت تپه در نظر گرفته شد که ۲۲ سنگر، ۱۴ چادر و مجموعه نمایشگاهی و فرماندهی در دست ساخت است تا به عنوان راهیان نور داخلی برای گردشگران داخلی مدنظر قرار گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس راهیان نور زمین کربلا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی یادمان هفت تپه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند