Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت دو رزمنده مقاومت بدون پاسخ نخواهد ماند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابوحمزه سخنگوی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز دوشنبه گفت تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت دو نفر از رزمندگان ما در نتیجه آن، حادثه‌ای است که باید با آن مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سخنگو به اشغالگران هشدار داد که تجاوز به دمشق هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند و تسویه حساب با دشمن به قوت خود باقی است.

عضو مطرح حماس : تهدیدهای اشغالگران ما را مرعوب نمی‌کند

  یک عضو مطرح جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اظهار داشت این جنبش، تهدیدهای اشغالگران برای به راه انداختن تجاوز جدید به نوار غزه را جدی می‌گیرد. وی تصریح کرد مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطین است.

آرامش شکننده در نوار غزه؛ اضطراب در جبهه اشغالگران و مختل شدن زندگی در شهرک‌ها

مشیر المصری در گفت‌وگو با عربی 21 اظهار داشت اشغالگران مسئول تنش به وجود آمده علیه ملت فلسطین در نوار غزه است.

المصری گفت اشغالگران تجاوزگری علیه غزه را از طریق جنایت وحشیانه(علیه یک شهروند) و زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز و ارتکاب حماقت بزرگتری آغاز کرده است که پشت پا زدن به تمام ارزش‌ها و مقررات و قوانین بین المللی و انسانی است.

وی تاکید کرد حق ملت فلسطین این است که از خود دفاع کند، و مقاومت حق دارد که به این تجاوزگری پاسخ دهد.

المصری افزود مقاومت، رفتار اشغالگران را زیر نظر دارد و این رفتار است که آینده حوادث در منطقه را مشخص خواهد کرد. ما تهدیدهای اشغالگران را جدی می‌گیریم و در قبال آن محتاط و هوشیار هستیم، ولی در هر حال نمی‌توانیم به دشمن اجازه دهیم که مرتکب حماقت‌های بیشتری علیه ملت ما شود.

عضو مطرح حماس تصریح کرد تهدیدهای اشغالگران ما را نمی‌ترساند و مرعوب نمی‌کند، مقاومت نبرد را با تمام دوراندیشی و درایت و اقتدار مدیریت می‌کند.

المصری تاکید کرد اشغالگران بهای هرگونه تجاوزگری خود را خواهند پرداخت و بهای هر جنگ علیه غزه، زندگی سران اشغالگر خواهد بود، مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جهاد اسلامی فلسطین حماس نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین حماس نوار غزه جهاد اسلامی فلسطین حماس نوار غزه تهدیدهای اشغالگران جهاد اسلامی ملت فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند