Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:17:49 GMT

بسته ورزشی استان البرز، ۵ اسفند ماه ۹۸

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۸۵۴

بسته ورزشی استان البرز، ۵ اسفند ماه ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بسته ی خبری امروز دوشنبه  ،پنجم  اسفندماه، به سوژه‌های ورزشی چون؛ آغاز مسابقات کاپ آسیایی بین المللی دوالتون، رقابت ورزشکاران  دومیدانی و معرفی برترین های رقابت‌های اسکی کوهستان در پیست دیزین پرداخته است.

مسابقات کاپ آسیایی بین المللی دوالتون درشهرستان ساوجبلاغ استان البرز

مسابقات کاپ آسیایی بین المللی دوالتون با حضور ۴۲ ورزشکار ایرانی و خارجی امروز دوشنبه در دهکده  ورزشی چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ استان البرز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات که برای نخستین بار است در ایران برگزار می شود  ۲۷ ورزشکار مرد و ۱۵ ورزشکار زن  حضور دارند.

رقابت ورزشکاران  دومیدانی و دوچرخه سواری

رشته ورزشی دوالتون (دوگانه) تلفیقی از ورزش‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری است که ورزشکاران ابتدا باید مسافت پنج کیلومتر را بدوند و سپس ۲۰ کیلومتر با دوچرخه رکاب بزنند و در نهایت نیز دوباره  ۲.۵  کیلومتر بدوند.

معرفی برترین های رقابت‌های اسکی کوهستان در پیست دیزین

در این رقابت ها که در رشته ورتیکال برگزار شد، علی کلهر، سید احمد رضا صید و محمد اسماعیل صید در رده جوانان پسر اول تا سوم شدند.

در بخش دختران نیز نازنین مقدید، ساحل تیر و فاطمه صید سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / ر. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته ورزشی خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»