Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:23:04 GMT

عوارض آزادراه تهران- شمال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۹۱۶

عوارض آزادراه تهران- شمال مشخص شد

خبرگزاری ایسنا: برخی رسانه‌ها از تعیین مبلغ ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان برای عوارض آزادراه تهران- شمال در روزهای عادی و اوج سفر خبر داده‌اند که البته نرخ‌ عوارض برای این آزادراه تعیین شده اما به صورت کتبی به متولیان آن ابلاغ نشده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که نرخ عوارض آزاد راه تهران- شمال برای خودروهای سواری در روزهای عادی ۲۵ هزار تومان و در روزهای اوج سفر یعنی در روزهای چهارشنبه عصر تا شنبه صبح و ایام تعطیل، ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیگر خودروها از جمله وانت ۳۵ هزار تومان، مینی بوس ۴۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۵ هزار تومان برای تردد از این آزادراه باید پرداخت کنند.

بر اساس اخبار اعلام شده قطعه نخست آزاد راه تهران- شمال فردا چهارشنبه (ششم اسفند ماه) ساعت هشت صبح با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود و هم زمان با افتتاح نیز این نرخ‌ها به صورت رسمی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با تشدید بارش‌ها و بروز سیل در شهر‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان شاهد آبگرفتگی معابر و محور‌های جنوبی کشور هستیم، گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بروز سیل مسدود شده‌اند که امیدواریم با همکاری نیرو‌های راهداری هرچه سریعتر این محور‌ها بازگشایی شوند.

وی افزود: با توجه به انسداد محور‌های اصلی، فرعی و روستایی به مسافران توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری به این محور‌ها پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از آخرین وضعیت جوی محور‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار، محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، ولی آباد و حدفاصل وینه تا بیلقان، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده شهر دماوند و آزادراه پردیس-تهران و محور قدیم بومهن-تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود هستیم.

وی افزود: تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک، آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های پل کردان و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم-تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و آزادراه ساوه-تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

او تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع، محور امامزاده داوود-تهران در برخی از مقاطع و محور فشم-تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

محرابی نیا همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان و کردستان گزارش شده است.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته