Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پایانه‌ها و اتوبوس‌های بین‌شهری استان به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ضدعفونی می شوند.

 

به گزارش پول نیوز، غلام عباس بهرامی نیا با تأکید بر لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در پایانه‌های مرزی و اتوبوس‌های بین‌شهری، اظهار کرد: برای دستگاه‌های اجرایی استان که به نوعی با اماکن عمومی مرتبط هستند، وظایف و دستورالعمل‌هایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ابلاغ شده است تا دستگاه‌ها بر اساس شرح وظایف ابلاغ شده عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای این دستورالعمل‌ها، در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه که عمدتاً مسافر تردد می‌کند بنرهای اطلاع رسانی و توصیه‌های لازم در خصوص بیماری کرونا نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در پایانه‌های باری استان به ویژه پایانه بندر امام (ره) برخی از اقدامات که احتمال انتقال بیماری را افزایش می‌داد (برای مثال استفاده از اثر انگشت برای ثبت برخی از موضوعات) را حذف کرده‌ایم همچنین توصیه‌های ایمنی لازم چاپ و در اختیار افراد در این پایانه‌ها گذاشته شده است.

بهرامی نیا با اشاره به بحث شست‌وشو پایانه‌های مرزی و اتوبوس‌های بین‌شهری، عنوان کرد: متولی پایانه‌های مسافربری «شهرداری‌ها» هستند و در این زمینه قرار است تا شهرداری‌ها نسبت به شست‌وشو و ضدعفونی این پایانه‌ها به منظور کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا اقدام کنند.

وی در پایان گفت: در راستای شست‌وشو و ضدعفونی برخی از سطوح اتوبوس‌ها که بیشتر در معرض برخورد دست مردم هستند، با شرکت‌های مسافربری صبحت های لازم انجام شده است و در این راستا اتوبوس‌های بین‌شهری برای کنترل بیماری کرونا ضدعفونی می‌شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیماری کرونا پایانه مرزی حمل و نقل جاده ای پول نیوز اتوبوس های بین شهری پایانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟

تین نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت درخواست کرد، شرایطی فراهم شود که رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سید کمال هادیان فر در تاریخ 28 اسفند سال 1402 به عباس علی آبادی نوشته، آمده است: ...بروز برخی کاستی ها، مشکلات و ناهماهنگی ها موجب شده هزینه ها و درآمد فعالان اقتصادی این بخش از توازن خارج شده و به تبع آن خروج فعالان این بخش و عدم سرمایه گذاری در نوسازی ناوگان و گسترش فعالیت های خدمات رسانی در این حوزه رخ داده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: افزایش هزینه های ارایه خدمات در بخش مسافر بین شهری، ناپایداری حاکم بر بخش را بیش از پیش دامن زده ، نارضایتی و اعتراضات صنفی و دست اندرکاران را به دنبال داشته و بسیاری از فعالان و صاحبان  ناوگان از این حوزه خارج شده اند...

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در ادامه این نامه آمده است: عدم حمایت از فعالان بخش مسافری به ویژه در حوزه تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز این بخش، ادامه فعالیت در این بخش را با چالش های جدی و اساسی رو به رو خواهد کرد و روند حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل حوزه مسافری در کشور مختل خواهد شد که تبعات اقتصادی و اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نامه تاکید شده است: خواهشمند است پیرو مباحث مطروحه در پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور و با توجه به موافقت جناب آقای مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور ، دستور فرمایید سواری های کرایه بین شهری و اتوبوس های عمومی بین شهر از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟